قیمت نهایی محصولات راسا موتور

قیمت قطعی و نهایی محصولات راسا موتور شامل خودروهای سوزوکی و GAC اعلام شد

شرکت راسا موتور خاورمیانه با انتشار لیستی قیمت نهایی محصولات خود شامل خودروهای وارداتی گک (GAC) و سوزوکی (Suzuki) را اعلام کرد.

راسا موتور خاورمیانه که به‌تازگی در زمینه واردات خودرو از دو برند جی ای سی و سوزوکی در داخل کشورمان مطرح شده است، لیست قیمت نهایی ۴ محصول وارداتی خود را اعلام کرد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام قیمت قطعی و شرایط تکمیل ثبت نام این محصولات می‌پردازیم.

قیمت نهایی محصولات راسا موتور

قیمت نهایی محصولات راسا موتور

طبق لیست قیمت اعلامی از سوی راسا موتور خاورمیانه، خودرو سوزوکی بالنو با قیمت ۱ میلیارد و ۵۰۵ میلیون تومان، خودرو GAC GS3 با قیمت ۱ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان، GAC Empow با قیمت ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان و GAC Emkoo نیز با قیمت نهایی ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به مشتریان عرضه خواهند شد.

بر همین اساس، شرکت راسا موتور شرایط تکمیل فرایند ثبت نام متقاضیان طرح سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی را با توجه به اولویت‌بندی اعلام شده از سوی وزارت صنعت معدن و تجارت به‌صورت فروش عادی نیز اعلام کرده است. متقاضیان واجد شرایط از ساعت ۸ صبح امروز مورخ ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ لغایت ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ مهلت دارند تا نسبت به واریز وجه اقدام نمایند. شایان ذکر است تمامی قیمت‌های اعلامی قطعی و با احتساب هزینه‌های شماره‌گذاری، عوارض و مالیات خواهد بود.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
نیسان قشقایی ۲۰۲۴ به کشور وارد شد + مشخصات فنی و آپشن ها چانگان CS55 پلاس با این مشخصات فنی و امکانات به دست خریداران در ایران می‌رسد