واتس اپ

ارسال تصاویر باکیفیت در واتساپ بالاخره ممکن شد

سرانجام می‌توانید در واتساپ – WhatsApp ارسال تصاویر باکیفیت را تجربه کنید؛ بدون اینکه حجم و وضوح عکس‌ها با فشرده‌سازی حداکثری، کاهش یابد.

در آخرین آپدیت بتای واتساپ، قابلیتی اضافه شده است که به تسترها، اجازه ارسال تصاویر باکیفیت را می‌دهد. این شامل هر دو نسخه اندروید و iOS می‌شود. کاربران حالا هنگام ارسال عکس، آپشنی برای انتخاب بین کیفیت HD و حالت استاندارد دارند.

در حالت پیش‌فرض، کیفیت تصاویر همیشه استاندارد است و برای ارسال آن‌ها با رزولوشن اصلی، باید هر بار HD را انتخاب کنید. البته با انتخاب این حالت هم فشرده‌سازی مختصری صورت می‌گیرد؛ ولی نه در حدی که محسوس باشد. پس از ارسال عکس‌ها با کیفیت HD هم یک تگ کنار آن‌ها می‌خورد تا از تصاویر استاندارد ارسال شده، قابل تشخیص باشند.

ناگفته نماند که هنور همه بتا تسترها نیز به این امکان دسترسی پیدا نکرده‌اند و ظاهرا واتساپ سعی دارد با نفرات حداقلی، تست این قابلیت را پیش ببرد.

به‌هرحال پس از اتمام مراحل آزمایشی، ارائه عمومی این قابلیت می‌تواند خبر خوبی برای کاربرانی باشد که مدت‌ها در انتظارش بودند؛ به‌ویژه آن‌هایی که می‌خواهند برای عزیزان خود، تصاویر باکیفیت ارسال کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*