هوش مصنوعی گوگل لنز

گوگل لنز به کمک هوش مصنوعی، دکتر پوست می‌شود و کار مزون‌های لباس را انجام می‌دهد

در به‌روزرسانی جدید گوگل لنز، نقش هوش مصنوعی برجسته‌تر از همیشه شده و ویژگی‌های جالبی مانند تشخیص مشکلات پوستی را ارائه می‌دهد.

گوگل اخیرا با انتشار مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها برای موتور جستجوی خود خبرساز شده که ویژگی‌های جدیدی از برنامه‌ریزی سفر تا خرید لباس را در بر می‌گیرد. اما در این میان، یک قابلیت عجیب و جالب برای بررسی ناهنجاری‌های پوستی معرفی شده که با کمک هوش مصنوعی و نرم‌افزار گوگل لنز انجام می‌گیرد.

این برنامه اکنون کاربردی فراتر از تشخیص نام گیاه یا مکان تاریخی را ارائه می‌دهد و می‌تواند موارد نگران‌کننده پوستی را گزارش دهد. از طریق این قابلیت می‌توانید عکسی از مشکل پوستی خود را در گوگل لنز آپلود کرده و سپس موارد مشابه با وضعیت پوستی خود را دریافت کنید. به‌لطف این آپدیت می‌توانید از گزیده شدن پوست و سایر ناهنجاری‌ها آگاه شوید.

هوش مصنوعی گوگل لنز

گوگل هم‌چنین گزینه‌های جستجوی خود را بهبود بخشیده تا پیدا کردن اقلام مورد نظرتان برای خریدهای آنلاین ساده‌تر شود. اکنون می‌توانید براساس فیلترهایی مانند سبک، رنگ و الگو در میان خرده‌فروشان جستجو کنید. پس از پیدا کردن لباسی دنبالش بودید، گوگل تلاش می‌کند تا شما را از تن‌خور لباس و اینکه چقدر با شما جور درمی‌آید، آگاه کند.

گوگل اخیرا در حال انتشار یک ابزار آزمایشی جدید است که نشان می‌دهد لباس انتخابی شما در میان طیف متنوعی از نمونه‌های دیگر چگونه به‌نظر می‌رسد. این برنامه از یک تکنیک مبتنی بر هوش مصنوعی مولد برای نشان دادن تناسب و ظاهر پارچه استفاده می‌کند. در حال حاضر این قابلیت هنگام خرید از خرده‌فروشی‌های منتخب مانند H&M و Loft در دسترس است.

هوش مصنوعی گوگل در مپس نیز حضوری پررنگ دارد

علاوه بر موارد فوق، گوگل در حال انتشار چندین ویژگی جدید با محوریت سفر است. این شرکت در حال گسترش فناوری Immersive View (نمای فراگیر) است، ابزاری که می‌توان با استفاده از آن یک مدل سه‌بعدی از یک شهر را مشاهده و در آن کاوش کرد. به‌لطف این ویژگی می‌توانید در شهرهایی نظیر فلورانس، ونیز، دوبلین و آمستردام و 500 مکان دیدنی دیگر در سراسر جهان به‌صورت مجازی سیاحت کنید.

هوش مصنوعی گوگل لنز

این ویژگی هم‌اکنون برای شهرهایی مانند توکیو و نیویورک و هم‌چنین صدها منظره جالب در دسترس قرار گرفته است. فارغ از اینکه کاربر اندروید یا iOS هستید، گوگل در حال ارائه قابلیتی است که می‌توانید با استفاده از آن سفر خود را مستقیما از نمای کلی مسیر یا صفحه قفل دنبال کنید. هم‌چنین ویژگی “glanceable directions” (جهت‌های قابل مشاهده) به‌روزرسانی‌ها و دستورالعمل‌های ETA را برای پیاده روی، دوچرخه سواری و رانندگی ارائه می‌دهد.

نسخه دسکتاپ گوگل مپس نیز در حال دریافت به‌روزرسانی بخش “Recents” است تا برنامه‌ریزی سفر را بهبود بخشیده و بتوانید با ذخیره همه چیز در میان موارد برجسته خود، روی چندین برنامه سفر به‌طور هم‌زمان کار کنید.

هم‌چنین می‌توانید در چارچوب برنامه‌ریزی سفر خود، به خلاصه‌ای که توسط هوش مصنوعی گوگل درباره مکان‌های مختلف شامل مقالات، بررسی‌ها و عکس‌ها دسترسی داشته باشید. این ویژگی از طریق Search Labs (مرکز آزمایش گوگل) که از ماه مه منتشر شده، قابل استفاده است. در نهایت یک قابلیت مورد انتظار دیگر نیز وجود دارد که مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل بارد بوده و به شما کمک می‌کند تا عکس‌ها را به درخواست‌های خود اضافه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*