رندرهای شیائومی 14 پرو

شیائومی 14 پرو را در آخرین رندرهای لو رفته تماشا کنید

تصاویر جدید و مشخصات فنی شیائومی 14 پرو در رندرهای اخیر فاش شده‌اند و این اطلاعات از یک پرچمدار جدید تمام عیار خبر می‌دهند.

به تازگی رندرهای جدیدی از پرچمدار آتی غول فناوری چینی، یعنی شیائومی 14 پرو – Xiaomi 14 Pro فاش شده است. در این رندرها شکل و شمایل کلی گوشی به تصویر کشیده شده و در نگاه اول متوجه شباهت زیاد این گوشی به نسل پیشین‌اش،‌ شیائومی 13 پرو – Xiaomi 13 Pro خواهیم شد. به جز ظاهر کلی دیوایس، برخی مشخصات فنی پرچمدار آینده شیائومی نیز لو رفته‌اند.

رندرهای شیائومی 14 پرو

تصاویر مفهومی جدید 14 پرو توسط افشاکننده معروف، SPinfoJP پست شده‌اند. او پیش از این اطلاعاتی را درباره شیائومی 13 اولترا – Xiaomi 13 Ultra لو داده بود که حدود 90 درصد صحت داشتند. از همین طریق او به معروفیت رسیده و احتمالا اطلاعات جدیدی که فاش کرده نیز با واقعیت هم‌خوانی خواهند داشت.

در رندرهای شیائومی 14 پرو ماژول دوربین مربعی به چشم می‌خورد که در خود سه سنسور دوربین جای داده است. یکی از این سنسورها که در زیر قرار گرفته، از نوع دوربین تله‌فوتو با لنز پریسکوپی است تا بتواند تصاویری با کیفیت بسیار بالا ثبت کند. به طور کلی طراحان شیائومی از همان زبان طراحی سابق برای طراحی پرچمدار جدیدشان بهره گرفته‌اند و شاهد تغییر محسوسی در طراحی ظاهری گوشی نیستیم.

رندرهای شیائومی 14 پرو

در حالی که پنل پشتی تا حد زیادی دست نخورده باقی مانده، پنل جلویی با تغییرات زیادی همراه شده است. در رندرهای شیائومی 14 پرو از نمایشگر 2.5 بعدی استفاده شده که خمیدگی اندکی در لبه‌ها دارد. این خمیدگی تنها در بخش کوچکی از انتهای هر چهار لبه صفحه نمایش اعمال شده تا روی کیفیت تصویر اثر منفی نگذارد. در رندرهای پیشین نسخه نمایشگر تخت این گوشی نیز دیده می‌شد. گفته می‌شود نسخه پریمیوم دیوایس مجهز به نمایشگر 2.5D خواهد بود اما کاربرانی که به صفحه 2.5D تمایلی ندارند می‌توانند به سراغ نسخه فلت بروند.

یکی از مشخصات فنی مهمی که انتظار داریم آن را در شیائومی 14 پرو ببینیم، حضور اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود که توسط کوالکام در ماه اکتبر (مهر) به طور رسمی معرفی می‌شود. این چیپ در دسته چیپست‌های پرچمدار این کمپانی قرار می‌گیرد و با توان پردازشی بالا و حداقل مصرف انرژی، پرچمدار جدید چینی‌ها را به رقیب قدرتمندی برای پرچمداران سامسونگ و اپل تبدیل می‌کند.

معمولا شیائومی در ماه نوامبر (آبان) از پرچمداران جدیدش پرده‌برداری می‌کند. بنابراین احتمالا شیائومی 14 پرو هم در همین بازه زمانی به طور رسمی معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*