نسخه ویژه شورلت کوروت برای ژاپن

این نسخه های ویژه شورلت کوروت، علاقه‌مندان به خودروهای آمریکایی را شیفته خود می‌کنند

شورلت از دو نسخه ویژه متفاوت از کوروت رونمایی کرد. یکی از این نسخه‌های Corvette ظاهر اسپرت جذاب و دیگری بیشتر جلوه لوکس پر زرق و برق دارد.

شورلت کوروت که ورود آن به بازار به دهه 50 میلادی بر می‌گردد، حالا یکی از قدیمی‌ترین خودروهای اسپرت است که کماکان توانسته جایگاه بالای خود در صنعت خودرو را حفظ کند. در واقع کوروت از جهات مختلف، از طراحی و عملکرد گرفته تا عملکرد در مسابقات، نام خود را در ذهن‌ها ثبت کرده است. حالا شورلت برای عرضه دو نسخه ویژه از کوروت با نام‌های Limited Racing Style Edition و Limited Sport Style Edition در ژاپن جهت یادآوری تاریخچه پربار خود در حوزه مسابقات اتومبیل‌رانی برنامه دارد. گفتنی است که این خودرو اسپرت آمریکایی بالاخره دو سال قبل برای اولین بار با نسل هشتم به بازار ژاپن راه پیدا کرد.

نسخه های ویژه جدید شورلت کوروت، خودرو اسپرت افسانه‌ای

دو نسخه مذکور از شورلت کوروت، هر کدام نمایان‌گر رویکرد متفاوتی در طراحی‌اند. نسخه Limited Racing Style Edition ظاهر اسپرت‌تری دارد و در دو رنگ‌بندی ارائه می‌شود؛ یکی بدنه سفید به‌همراه نوار میانی قرمز و دیگری بدنه خاکستری با نوار مشکی. رینگ‌های آلومینیومی 20 پر مشکی براق با کالیپرهای ترمز قرمز، طراحی نمای بیرونی را تکمیل می‌کنند. ضمن اینکه در قاب‌های آینه بغل و اسپویلر ناحیه عقب این نسخه هم می‌توان تریم فیبر کربن را مشاهده کرد.

شورلت کوروت Limited Racing Style Edition

Limited Sport Style Edition بیشتر از اینکه اسپرت باشد، جلوه‌ای لوکس دارد؛ نشان به آن نشانی که نوار قرمز حذف شده و در عوض، رنگ زرد یا مشکی برای کل بدنه در نظر گرفته شده. علاوه بر این، تمرکز بیشتری به سمت فضای داخلی معطوف شده است؛ به‌عنوان مثال، چرم باکیفیت ناپا و کمربندهای زردرنگ در کابین به چشم می‌خورند.

نسخه ویژه Limited Racing Style Edition با رنگ سفید برای تریم کوپه 2LT شورلت کوروت، 105 هزار دلار قیمت دارد. قیمت رنگ مشکی همین نسخه برای تریم کانورتیبل به حداقل 130 هزار دلار می‌رسد. در طرف دیگر، نسخه Limited Sport Style Edition با رنگ زرد برای تریم کوپه 2LT این خودرو اسپرت آمریکایی دارای قیمت پایه 103 هزار دلار است و رنگ زرد تریم کانورتیبل هم 128 هزار دلار قیمت‌گذاری می‌شود.

در نهایت لازم به ذکر است که این نسخه های ویژه خودرو شورلت کوروت فوق‌العاده محدودند و از هر کدام فقط 35 دستگاه در دو نوع کوپه و کانورتیبل تولید می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*