ویژگی خودروهای کیا

این ویژگی خلاقانه در محصولات کیا را باید تمام خودروها داشته باشند

برخی خودروهای جدید کیا از یک ویژگی بسیار خلاقانه و ریز برخوردارند که منجر به رقم خوردن سواری بسیار لذت‌بخش‌تری برای راننده و سرنشینان می‌شود.

خودروی کیا نیرو 2023 هیبرید یکی از جذاب‌ترین اتومبیل‌های شاسی بلند حال حاضر دنیا به شمار می‌رود که با مصرف بسیار پایین 4.43 لیتر در هر صد کیلومتر و قابلیت‌های فوق‌العاده هوشمند در رانندگی توانسته نظرات کاربران فراوانی را به خود جلب کند.

با این وجود، در میان تمامی این ویژگی‌های جذاب کیا نیرو 2023 هیبرید، یکی از قابلیت های خلاقانه به کار رفته در این اتومبیل که شاید تا به امروز کمتر مورد بررسی قرار گرفته، تعبیه پورت‌های شارژ درون صندلی جلو است که دسترسی به آن را چه برای کاربرانی که در صندلی جلو نشسته‌اند و چه آن‌هایی که در صندلی عقب حضور دارند، بسیار آسان می‌کند!

البته Niro Hybrid 2023 نخستین محصول این خودروساز کره‌ای نیست که از چنین قابلیتی بهره می‌برد و سایر اتومبیل‌های کیا نیز بعضا درگاه شارژ را به بدنه صندلی انتقال داده‌اند.

ویژگی خودروهای کیا

این تغییر طبیعتا تاثیر چندانی در طراحی کلی خودرو ندارد؛ اما به‌خوبی گویای رویکرد خلاقانه طراحان این اتومبیل است که حول ارائه راحت‌ترین تجربه به راننده و سرنشینان انجام شده است.

این قابلیت همچنین بسیار کاربردی خواهد بود و بیش از هر چیز می‌تواند برای سرنشینان عقب خودرو بسیار مفید باشد.

در مساله تعبیه درگاه‌های شارژ درون خودروهای مدرن، علاوه بر تعداد پورت‌ها، محل قرارگیری آن‌ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

خودروسازان معمولا به‌طور استاندارد، دو درگاه یو اس بی را در قسمت جلو و بخش پایینی داشبورد و یا در داخل کنسول وسط تعبیه می‌کنند.

علاوه بر این، در قسمت عقب خودرو نیز معمولا شاهد قرار گرفتن یک یا دو درگاه شارژ هستیم که عموما اطراف کنسول قابل مشاهده هستند.

 ویژگی خلاقانه خودروهای کیا که باید در سایر خودروها هم به کار روند!

بر خلاف روند طراحی استاندارد کابین خودرو، کیا درگاه شارژ USB را در قسمت کناری صندلی‌های جلو تعبیه کرده است! این استراتژی کره‌ای‌ها چندین مزیت مهم دارد.

نخست آن که سرنشینان جلو نیازی نیست برای وصل کردن گوشی خود به شارژر، روی داشبورد خم شده و به دنبال درگاه USB بگردند!

از سوی دیگر، سرنشینان صندلی عقب هم دیگر نیازی نیست گوشی خود را به شارژرهای جلو وصل کنند. به این ترتیب، گوشی سرنشینان عقب همواره در اختیارشان قرار خواهد داشت و لزومی به قرار دادن آن روی کنسول نخواهد بود!

شارژر خودروی Kia

از طرف دیگر، به واسطه این ویژگی خلاقانه کیا، سرنشینان جلوی خودروهایی مثل Niro Hybrid 2023 می‌توانند به پنج درگاه مجزای یو اس بی، متشکل از USB-A و USB-C، دسترسی داشته باشند.

البته تعبیه درگاه‌های شارژ بر روی صندلی عقب برخی خودروهای مدرن کیا قطعا به‌تنهایی باعث ترغیب رانندگان به خرید این اتومبیل‌ها نخواهد شد؛ اما توجه آن‌ها به مسائل این‌چنینی در بازار رقابتی و بسیار شلوغی که کوچک‌ترین جزئیات می‌تواند برگ برنده یک خودرو باشد، قطعا جالب توجه بوده و در انتخاب بسیاری افراد تاثیر خواهد گذاشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*