غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ

رئیس سازمان فناوری اطلاعات از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 1402 دیدن کرد

دکتر محمد خوانساری، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران و معاون وزیر ارتباطات از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 1402 بازدید کرد و با جدیدترین دستاوردهای این اپراتور آشنا شد.

غرفه ایرانسل در سالن اصلی (38) نمایشگاه الکامپ 1402 در صبح روز دوشنبه پنجم تیرماه میزبان دکتر محمد خوانساری، معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران بود. وی در جریان این بازدید با خدمات و دستاوردهای نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، نسل پنجم شبکه تلفن همراه، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال آشنا شد.

در جریان این بازدید، محصولاتی مانند سیستم بی سیم ایرانسل واکه در بخش کسب و کار سازمانی و سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال یلونام در بخش دیجیتال ایرانسل به دکتر محمد خوانساری معرفی شدند. وی همچنین ابراز امیدواری کرد که همکاری مشترک سازمان فناوری اطلاعات ایران با ایرانسل در زمینه محصولات و خدمات مبتنی بر فناوری‌های نوین شکل بگیرد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران از سرویس «شایا» نیز بازدید کرد و ضمن اعلام آمادگی برای استفاده از این سرویس در سازمان فناوری اطلاعات، رضایت خود را از ارائه این سرویس ایرانسل به‌عنوان راهکار یکپارچه برای مدیریت رضایت‌مندی مشتریان کسب‌وکارها اعلام کرد. او با بازدید از بخش اینترنت پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبر نوری موسوم به FTTH در غرفه ایرانسل، در جریان آخرین وضعیت ارائه این سرویس به مشترکان ایرانسل قرار گرفت.

ایرانسل به‌عنوان نخستین اپراتور ارائه‌دهنده خدمات 5G در ایران و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنجم تلفن همراه در کشورمان با رویکرد برنامه جامع تحول دیجیتال به نمایشگاه الکامپ 1402 آمده و در سالن اصلی بیست‌وششمین دوره این نمایشگاه حضور دارد. بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 1402 از نزدیک با آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای این اپراتور در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال آشنا شوند.

برای اطلاع از برنامه‌های ایرانسل در نمایشگاه الکامپ می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*