دوربین ورزشی Insta360 GO 3

دوربین ورزشی Insta360 GO 3 با صفحه نمایش چرخشی و امکانات جذاب معرفی شد

جدیدترین دوربین ورزشی بازار، احتمالا یکی از جذ‌اب‌ترین گزینه‌ای باشد که می‌توانید خریداری کنید! دوربین ورزشی Insta360 Go 3، یک دوربین به شدت کوچک است که از ویژگی‌های جذابی مانند صفحه نمایش چرخشی بهره می‌برد. با بررسی ویژگی‌های این دوربین همراه با ما بمانید.

شرکت اینستا ۳۶۰ امروز از جدیدترین و احتمالا کوچک‌ترین دوربین ورزشی‌اش رونمایی کرد. دوربین ورزشی Insta360 Go 3 که نسل جدید گو ۲ محسوب می‌شود، یک دوربین کوچک اما قدرتمند است که به نمایشگر لمسی چرخان و اکشن پاد مجهز شده است. این دوربین می‌تواند بهترین گزینه برای ورزشکاران حرفه‌ای باشد.

وزن این دوربین ورزشی جدید تنها ۳۵ گرم است و دارای دیافراگم f2.2 است. این مدل از قابلیت ثبت تصاویر در فرمت‌های INSP و DNG پشتیبانی می‌کند. همچنین در ضبط ویدیوها هم این دربین می‌تواند با فرمت ام پی فور ضبط  کند. فاصله کانونی لنز این مدل هم ۱۱.۲۴ میلی متر است. خوب است بدانید دوربین ورزشی Insta 360 Go 3 می‌تواند تصاویر را با نسبت‌هایی مانند ۱:۱ و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۲۵۶۰، نسبت ۹ در ۱۶ و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ و ۲۹۳۶ در ۱۰۸۸ پیکسل ثبت کند. در زمان ضبط ویدیو هم می‌توانید از رزولوشن‌هایی مانند ۱۰۸۰، ۱۴۴۰ و 2K بهره ببرید. این دوربین از نرخ فریم ۲۴، ۲۵، ۳۰ و ۵۰ پشتیبانی می‌کند.

دوربین اینستا ۳۶۰ گو ۳ سه حالت مختلف برای ضبط ویدئو دارد که شامل pre Recording، Recording و تایم کپچر می‌شود. شما می‌توانید زمان‌بندی‌های مختلفی را برای این دوربین تنظیم کنید تا در زمان مدنظر شما، ضبط ویدیو آغاز شود.

دوربین ورزشی Insta360 GO 3

یکی دیگر از ویژگی‌های این دروبین قابلیت فری فریم است. به لطف این ویژگی کاربران می‌توانند پس از ضبط ویدیو، نسبت تصویر آن را تغییر دهند و افت کیفیت زیادی را شاهد نباشند. به لطف این ویژگی تولیدکنندگان محتوا می‌توانند ویدیوها و تصاویر خود را در ریل‌های اینستاگرام، یوتیوب، اسنپ چت و … به اشتراک بگذارند. در کنار این ویژگی اگر به تصاویر اسلوموشن علاقه دارید، می‌توانید از قابلیت فیلم‌برداری آهسته با نرخ فریم 120 FPS استفاده کنید. رزولوشن ویدیوهای شما در این حالت ۱۰۸۰p خواهد بود.

دوربین ورزشی Insta360 Go 3 از ژیرسکوپ شش محوره نیز بهره می‌برد. به لطف ژیرسکوپ این دوربین و قابلیت‌هایی مانند FlowState Stabilization و 60 Horizon Lock، در پرتحرک‌ترین فعالیت‌های ورزشی هم کاربر قادر خواهد بود تا تصاویری با کم‌ترین لرزش ثبت و ضبط کند. دو میکروفون هم در این دوربین ورزشی اینستا ۳۶۰ حاضر هستند و می‌توانند صداهای محیط را به خوبی دریافت کنند.

این پایان ویژگی‌های این دوربین قدرتمند نیست و کاربران با استفاده از نمایشگر لمسی ۲.۲ اینچی این مدل که روی اکشن پاد سوار شده، تصاویر را به صورت زنده ببینند و کنترل کنند. اکشن پاد این مدل ۹۶.۳ گرم وزن دارد. این مدل از فرمان‌های صوتی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند با استفاده از بلوتوث به گوشی و دیگر گجت‌های  کاربران متصل شود.

دوربین ورزشی Insta360 GO 3

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دوربین‌های ورزشی، ضدآب بودن آن‌ها است. اکشن پاد دوربین ورزشی Insta360 GO 3 می‌تواند با گواهی IPx4، تا حد قابل قبولی در مقابل قطرات آب از خود مقاومت نشان بدهد. البته اکشن پاد این دوربین به صورت کامل ضد آب نیست و جریان مستقیم آب می‌تواند به آن آسیب برساند. باتری این مدل ۱۲۷۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و با استفاده از یک شارژر تایپ سی در تنها ۶۵ دقیقه شارژ می‌شود.

خود دوربین دارای گواهی IPx8 است و در مقابل جریان آب هم مقاومت خوبی دارد. باتری این مدل ظرفیتی ۳۱۰ میلی آمپر ساعتی دارد و در تنها ۳۵ دقیقه از صفر تا صد شارژ می‌شود. اگر تبلیغات این دوربین درست از آن در بیایند، کاربران می‌توانند با یک بار شارژ کامل تا ۴۵ دقیقه از دوربین استفاده کنند. با کمک اکشن پاد هم عمر باتری این مدل به ۱۷۰ دقیقه می‌رسد.

دوربین ورزشی Insta360 GO 3

دوربین ورزشی جدید اینستا گو با گجت‌های مجهز به سیستم عامل‌های آی او اس و اندروید سازگاری کامل دارد. شما می‌توانید برای بررسی لیست کامل دستگاه‌های سازگار با این مدل، وبسایت سازنده را بررسی کنید.

دوربین ورزشی اینستا ۳۶۰ گو فقط در رنگ سفید راهی بازار خواهد شد. در جعبه این محصول موارد مختلفی مانند مگنت، محافظ لنز و … وجود دارد. این محصول در نسخه‌های مجهز به حافظه داخلی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت راهی بازار خواهد شد. قیمت این مدل با توجه به نسخه بین ۲۸۰ تا ۴۳۰ دلار است.

اگر قصد خرید یک دوربین ورزشی را داشته باشید، سراغ برندهایی مانند اینستا۳۶۰ می‌روید یا ترجیح می‌دهید با کمی هزینه بیشتر، گو پروهایی را بخرید که امتحان خود را پس داده‌اند؟ نظر خود را با گجت نیوز و کاربرانش به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*