ردمی نوت ۱۲r شیائومی

شیائومی ردمی نوت 12R معرفی شد + مشخصات فنی و عکس

جدیدترین گوشی از سری محبوب ردمی نوت شیائومی معرفی شد! گوشی شیائومی ردمی نوت 12R، عضو جدید خانواده بزرگ ردمی نوت ۱۲ است که با مشخصات حرفه‌ای و طراحی جذاب معرفی شده است. با بررسی مشخصات فنی و تصاویر این گوشی همراه گجت نیوز بمانید.

شرکت شیائومی امروز از جدیدترین محصول خود یعنی ردمی نوت ۱۲ آر رونمایی کرد. گوشی ردمی نوت 12R شیائومی مشخصات قابل قبولی دارد و می‌تواند یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده این ماه باشد. قلب تپنده این گوشی یکی از جدیدترین تراشه‌های کوالکام است و نوت ۱۲ آر یکی از جدیدترین گوشی‌‌های مجهز به این تراشه است.

مشخصات فنی و ویژگی‌های گوشی ردمی نوت ۱۲ آر شیائومی

محصول تازه شیائومی به تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ مجهز شده است. این تراشه تازه نفس کوالکام می‌تواند در گوشی‌های میان‌رده اقتصادی عملکرد قابل قبولی داشته باشد و نیازهای عمومی کاربران را برآورده کند. به طور کلی می‌توان گفت پردازنده، نقطه قوت اصلی این گوشی نیست و اگر به دنبال قدرت پردازشی بالا هستید، بهتر است سراغ یک گوشی دیگر با پردازنده‌ای قدرتمندتر بروید.

ردمی نوت ۱۲r شیائومی

در کنار این تراشه جدید، گوشی ردمی نوت 12R شیائومی به سخت‌افزاری جذاب مجهز شده است. صفحه نمایش گوشی جدید سری ردمی نوت ۶.۷۹ اینچ اندازه دارد و می‌تواند محتوا را با رزولوشن فول اچ دی پلاس به کاربران نمایش دهد. این نمایشگر که از نوع IPS LCD است از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند که برای یک گوشی میان‌رده خوش‌قیمت مناسب به نظر می‌رسد. دوربین سلفی این گوشی از طراحی موسوم به حفره‌ای استفاده می‌کند و ۵ مگاپیکسلی است.

ردمی نوت ۱۲r شیائومی

اگر گوشی را برگردانید، با زبان طراحی سال ۲۰۲۳ گوشی‌های شیائومی رو به رو می‌شوید. این طراحی حس گوشی‌های گران‌قیمت را منتقل می‌کند و یکی از نقاط قوت ردمی نوت ۱۲ آر محسوب می‌شود. دوربین اصلی این گوشی دوگانه است. حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است و در کنارش به همراه فلش LED، یک دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی قرار گرفته است.

دیگر مشخصات گوشی ردمی نوت 12R شیائومی هم چنگی به دل نمی‌زند اما برای کاربرانی که به دنبال یک گوشی کارراه‌انداز هستند، مناسب به نظر می‌رسد. این مدل در نسخه‌های مختلفی که به حافظه رم ۴، ۶ یا ۸ گیگابایتی مجهز هستند روانه بازار می‌شود. حافظه داخلی این گوشی هم با توجه به کانفیگ ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت است. خوشبختانه این میان‌رده خوش‌قیمت از کارت حافظه میکرو اس دی پشتیبانی می‌کند.

ردمی نوت ۱۲r شیائومی

در زمینه باتری شیائومی خوب عمل کرده و شاهد پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی هستیم. یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی هم به این گوشی ردمی نیرو می‌دهد. در زمان عرضه به بازار Redmi Note 12R شیائومی به اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 مجهز خواهد بود.

قیمت گوشی ردمی نوت 12R شیائومی

همان طور که گفتیم گوشی ردمی نوت 12R یک میان‌رده خوش‌قیمت است و احتمالا شاهد ورود این گوشی با قیمت حدودی ۷ تا ۱۳ میلیون تومان (با توجه به کانفیگ) به بازار کشورمان باشیم. نسخه پایه این گوشی با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارای برچسب قیمت ۱۴۰ دلار است. برای داشتن دو گیگابایت حافظه رم بیشتر، باید ۱۵۱ دلار پرداخت کنید. نسخه مجهز به ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۲۰۶ دلار قیمت خواهد داشت و بهترین نسخه که به ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه رم مجهز شده چیزی حدود ۲۴۸ دلار قیمت خواهد داشت.

نظرتان راجع به گوشی جدید شیائومی چیست؟ آیا ارزش گوشی ردمی نوت ۱۲ آر برای شما ارزش خرید دارد؟ نظر خود را با خانواده گجت نیوز به اشتراک بگذارید.