سرویس بیمه رایگان تلفن همراه

آی بیمه در نمایشگاه الکامپ از سرویس بیمه رایگان تلفن همراه رونمایی کرد

همراه اول در نمایشگاه بین المللی الکامپ 2023 از آی بیمه، سرویس بیمه رایگان تلفن همراه خود رونمایی کرد. جزئیات را در ادامه بخوانید.

نمایشگاه بین المللی الکامپ طی روزهای اخیر میزبان شرکت‌های حوزه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک بود و در این رویداد مهم و بزرگ شرکت‌هایی نظیر ایرانسل و همراه اول حضور داشتند. امروز مورخ 7 تیر ماه 1402 یکی از جدیدترین سرویس‌های بیمه‌ای همراه اول در الکامپ برگزار شد.

رونمایی از سرویس بیمه رایگان تلفن همراه

به‌مناسبت برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، سرویس بیمه‌ای گروه همراه اول از بیمه تلفن همراه خود رونمایی کرد. غرفه این شرکت در سالن 35 میزبان مشتریان و کاربران همراه اولی است و امروز اقدام به معرفی این سرویس تازه و جدید کرده است. آی بیمه سامانه‌ای برای خرید و مقایسه بیمه‌های مختلف به‌صورت الکترونیکی است.

سرویس بیمه رایگان تلفن همراه

با سامانه آی بیمه مشتریان می‌توانند بهترین و مناسب‌ترین قیمت‌ها و شرایط بیمه‌ای را دریافت کرده و از معتبرترین شرکت‌های بیمه اقدام به دریافت خدمات کنند. اگر متقاضی بیمه‌هایی نظیر بدنه، شخص ثالث، تکمیلی، حوادث فردی، تلفن همراه و آتش‌سوزی هستید، می‌بایست با مراجعه به این استارتاپ گروه همراه اول نسبت به سفارش بیمه اقدام کنید. از جمله مزایای این سامانه می‌توان به دریافت خسارت به‌صورت آنلاین اشاره کرد.

اگر بازدیدکننده غرفه همراه اول در نمایشگاه الکامپ 2023 باشید، می‌توانید از مهم‌ترین ویژگی آی بیمه، بیمه شکستگی و سرقت تلفن همراه تا سقف 7 میلیون تومان به‌طور رایگان بهره‌مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از پرتال این رویداد، مطالب را دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*