بسته ویژه اعیاد قربان تا غدیر همراه اول

بسته ویژه اعیاد قربان تا غدیر همراه اول اعلام شد

بسته ویژه اعیاد قربان تا غدیر همراه اول اعلام شد. اپراتور همراه اول یک بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه را با تخفیف ویژه از عید قربان تا غدیر ارائه می‌کند.

اپراتور همراه اول قصد دارد به‌مناسبت آغاز دهه ولایت یعنی از عید قربان تا عید قدیر به تمام مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان خود یک بسته ترکیبی با تخفیف ویژه را ارائه کند.

بسته ویژه اعیاد قربان تا غدیر همراه اول

تمام مشترکان اپراتور همراه اول می‌توانند یک بسته ترکیبی 10 روزه 10 گیگابایت اینترنت با 10 ساعت مکالمه (درون شبکه و ثابت) و همچنین کد تخفیف سرویس‌های دیجیتال را با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره 100 ستاره 6671 مربع» و با پرداخت 44 هزار تومان خریداری کنند.

همچنین پس از این‌که بسته ترکیبی ویژه عید قربان تا غدیر برای مشترکان فعالسازی شد، اپراتور همراه اول کد تخفیف استفاده از سرویس‌های دیجیتال خود (نت باکس و آچاره) را نیز به‌شکل پیامک برای مشترکان ارسال خواهد کرد. این بسته ترکیبی از ساعت 00:00 روز پنجشنبه 8 تیر تا ساعت 23:59 روز جمعه 16 تیر 1402 قابل خرید و استفاده خواهد بود.

ضمن این‌که امکان فعالسازی این بسته از طریق اپلیکیشن «همراه من» و «ستاره یک مربع» نیز وجود دارد. همچنین می‌توان این بسته را همزمان با سایر بسته‌های مکالمه اینترنت و ترکیبی فعالسازی کرد. مشترکان با مراجعه به وب‌سایت این اپراتور به آدرس www.mci.ir می‌توانند اطلاعات بیشتری را در خصوص این بسته ترکیبی کسب کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*