معرفی آنر مجیک V2

تاریخ معرفی آنر مجیک V2 ، گوشی منطعف و انقلابی چینی‌ها مشخص شد

در کنگره موبایل شانگهای، مدیرعامل Honor، تاریخ معرفی گوشی منعطف جدید کمپانی، آنر مجیک وی 2 – Honor Magic V2 را اعلام کرد.

به‌تازگی، رویداد MWC Shanghai با حضور تولیدکنندگان برتر موبایل، در چین برگزار شد. یکی از سخنرانان مراسم، جرج ژائو، مدیرعامل آنر بود که درباره تازه‌های این صنعت صحبت کرد. او همچنین با اعلام اینکه آنر مجیک V2 در تاریخ 12 ژوئیه (21 تیر) معرفی خواهد شد، به گمانه‌زنی‌ها درباره زمان رونمایی از آن پایان داد. ژائو، این گوشی منعطف را رقم زننده‌ی یک انقلاب در این عرصه توصیف کرد.

معرفی آنر مجیک V2

از آنر مجیک V2 چه می‌دانیم؟

هنگامی که آنر مجیک Vs معرفی شد، ویژگی‌های ارتقایافته محسوسی در قیاس با مجیک V داشت؛ حالا همین انتظار از مدل V2 می‌رود.

ظاهرا این گوشی، طراحی جمع‌شونده‌ای دارد که به دوربین‌های جلو، امکان پنهان شدن می‌دهد. این ساختار، فضای بیشتری را برای یک نمایشگر تمام صفحه، ایجاد می‌کند. گفته می‌شود، صفحه نمایش مجیک V2، آمولد با حسگر اثر انگشت داخلی است.

البته هیچ بعید نیست که صفحه نمایش اصلی، بزرگ‌تر از Magic V و حدودا 8 اینچی باشد. نرخ نوسازی بالا برای بهبود تجربه گیمینگ هم، دیگر ویژگی منتسب به آن است.

اما چیپست به‌کار رفته در این گوشی، یکی از دو پرچمدار کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 یا اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود. هر یک از این دو تراشه در همراهی با رم 16 گیگ و حافظه داخلی 512 گیگ، از پس سنگین‌ترین عملکردها برخواهند آمد.

از مشخصات اپتیک آنر مجیک V2 باید به احتمال وجود دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر، یک دوربین فوق عریض و یک لنز تله‌فوتو اشاره کنیم. این ترکیب، نوید بهبود کیفیت عکاسی با Magic V2 را می‌دهد.

باید انتظار سیستم عامل اندروید 13 و یک باتری 5800 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 وات و شارژ وایرلس 50 وات را هم داشته باشیم.

تا کمتر 2 هفته دیگر با معرفی رسمی آنر مجیک V2، مشخص می‌شود دلیل انقلابی خواندن این گوشی توسط مدیرعامل کمپانی سازنده، چیست!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*