گوشی آنر X50 در بنچمارک‌ها

گوشی آنر X50 در بنچمارک‌ها خوش درخشید

گوشی آنر X50 در دو بنچمارک انتوتو و گیک‌بنچ ظاهر شده که خبر از درخشش تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 کوالکام در زیر قاب آن می‌دهد.

آنر ایکس 50، جدیدترین محصول کمپانی آنر است که تا دو روز دیگر با یک تراشه جدید رونمایی می‌شود. این گوشی حالا با تراشه 4 نانومتری تازه معرفی شده اسنپدراگون 6 نسل 1 کوالکام در بنچمارک‌های گیک‌بنچ و انتوتو قرار گرفته است.

در حالی که افشاگران معتقد بودند این گوشی با تراشه اسنپدراگون 778 جی پلاس عرضه می‌شود، اما حالا آزمون‌ها نشان می‌دهد این گوشی امتیازهایی هم رده با گوشی‌های مجهز به تراشه دایمنسیتی 7050 مدیاتک کسب کرده است. گرچه یک تفاوت عمده بین آن‌ها وجود دارد و آن هم عملکرد به مراتب بهتر پردازنده مرکزی در آن است.

کوالکام چندی پیش از تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 به‌عنوان نسل جدید اسنپدراگون 695 رونمایی کرد که پیشرفت‌های چشمگیری از جمله بهبود 40 درصدی در عملکرد محاسباتی و 35 درصد قدرت گرافیکی بیشتر را ارائه می‌کند. اکنون گوشی جدید آنر با این تراشه در بنچمارک انتوتو و گیک‌بنچ ظاهر شده است.

آنر وعده داد که گوشی جدیدش به یک نمایشگر بزرگ‌تر، باتری غول پیکر و ظرفیت رم و حافظه بالا مجهز باشد. قیمت این محصول نیز چیزی حدود 220 دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*