گوشی ناتینگ فون 2

طراحی گوشی ناتینگ فون 2 پیش از معرفی رسمی لو رفت

تصاویری از گوشی ناتینگ فون 2 – Nothing Phone 2 به‌بیرون درز کرده که پیش از رونمایی رسمی می‌تواند طراحی و سیستم نورپردازی قاب پشتی آن را به‌نمایش بگذارد.

قرار است در تاریخ 20 خرداد ماه (11 جولای) از گوشی ناتینگ فون 2 رونمایی شود. اما حالا پیش از رونمایی رسمی، تصاویری از این محصول فاش شده که آن را در دو نسخه سفید و خاکستری به‌نمایش می‌گذارد. در نگاه نخست تغییری در طراحی این گوشی نمی‌بینیم، اما ظاهرا سازنده رابط کاربری Glyph با رقص نور این گوشی را دستخوش تغییراتی کرده است.

گوشی ناتینگ فون 2

یک یوتیوبر به‌نام MKBHD نگاهی به طراحی پشتی جدید این گوشی انداخته است. ناحیه بالایی و لبه‌های پشتی این گوشی اکنون به سمت فریم انحنا پیدا کرده‌اند که این مهم‌ترین تفاوت بین دو نسل گوشی Nothing می‌شود. در واقع 11 نوار نوری LED روی این گوشی به‌کار رفته، در حالی که روی نسل قبلی فقط 5 نوار وجود داشت. رابط کاربری نوری Glyph نیز اکنون از 33 ناحیه نورپردازی استفاده می‌کند، در حالی که نسل قبلی 12 منطقه نوری داشت.

گوشی ناتینگ فون 2

گوشی جدید کمپانی ناتینگ اکنون می‌تواند با استفاده از نوارهای نوری پشتی، ولوم صدای دستگاه را هم به‌نمایش بگذارد. سازنده همچنین این نوارهای نوری را به‌گونه‌ای تنظیم کرده تا وقتی نوتیفیکیشن‌های ضروری انتخابی را نبینید، همچنان روشن خواهند ماند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*