تست مقاومت پیکسل فولد

وقتی گوشی گوگل پیکسل فولد زیر تست مقاومت نابود می‌شود + ویدیو

ویدیویی از تست مقاومت پیکسل فولد گوگل – Google Pixel Fold نشان می‌دهد این گوشی گران قیمت به سادگی خم می‌شود و می‌تواند در چند ثانیه کاملا نابود شود!

دنیای گوشی‌های تاشو تا چندی پیش به صورت کامل در دست سامسونگ بود اما حالا شرکت‌های بیشتری وارد این بازار جذاب شده‌اند. یکی از شرکت‌های تازه وارد به دنیای گوشی های تاشو، گوگل است. گوشی گوگل پیکسل فولد، یکی از جدیدترین محصولات گوگل است که از نظر مشخصات فنی و ویژگی‌ها، یکی از بهترین گوشی‌های تاشو بازار محسوب می‌شود. مانند تمام گوشی‌های مهم بازار، حالا کانال یوتیوبی Jerry Rig Everything سراغ گوشی تاشو گوگل رفته تا با شکنجه این گوشی دوست داشتنی، روی اعصاب طرفداران پیکسل فولد راه برود. در ادامه می‌توانید ویدیو تست مقاومت گوشی تاشو پیکسل فولد گوگل را مشاهده کنید.

ویدیو تست مقاومت پیکسل فولد گوگل؛ عملکرد افتضاح یار تازه‌نفس گوگل!

پیش از این که بخواهید ویدیو تست مقاومت گوشی Pixel Fold را ببینید بهتر است بدانید این گوشی در استفاده روزمره مقاومت بدی از خودش نشان نداده و به جز چند مورد خاص، مشکل مهمی توسط کاربران گزارش نشده است. با این حال بازیکن جدید دنیای گوشی‌های هوشمند در مقایسه با رقبایش در زمینه مقاومت تعریفی ندارد و در این تست تا حد نابودی کامل پیش می‌رود.

اگر حوصله دیدن این ویدیو را ندارید، فقط کافی است بدانید تا کردن گوشی تاشو گوگل بسیار ساده‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید؛ البته منظور ما از تا کردن، تا شدن گوشی در جهت مخالف است که منجر به نابودی کامل این گوشی گران‌قیمت می‌شود. آن طور که گزارش‌های برخی از کاربران نشان می‌دهد، گوشی تاشو پیکسل فولد در برابر تا شدن مقاومت خوبی نشان نمی‌دهد گزارش‌هایی از تا شدن این گوشی در جهت مخالف منتشر شده است. هر چند پیش از این گفته بودیم این مدل در استفاده روزمره مقاومت خوبی دارد اما اگر کمی با این گوشی بدرفتاری کنید،باید منتظر از بین رفتنش باشید. هر چند بازار گوشی‌های تاشو هنوز جوان است اما گوشی‌های تاشو سامسونگ در مقایسه با پیکسل فولد، مقاومت بهتری از خودشان نشان داده‌اند.

برای درک بهتر عملکرد ضعیف گوگل پیکسل فولد در مقایسه با گوشی‌های تاشو سامسونگ، کافی است بدانید اولین گوشی تاشو سامسونگ یعنی گلکسی فولد، توانست بدون هیچ مشکلی نمره قبولی تست تا شدن Jerry Rig Everything را به دست آورد.

چرا گوشی تاشو گوگل ضعیف‌تر از حد انتظار ظاهر شد؟

گوگل در مقایسه با اکثر شرکت‌های سازنده موبایل، تازه‌کارتر است و تا پیش از سری پیکسل، به صورت مستقیم در پروسه تولید یک گوشی حضور نداشت. پیکسل فولد هم اولین گوشی تاشو گوگل محسوب می‌شود و در دنیای گوشی‌های تاشو، بالا بردن مقاومت دستگاه یکی از آرزوهای دست‌نیافتنی برای بسیاری از شرکت‌های بزرگ است. شنیده‌ها حاکی از آن است که یکی از دلایل عدم ورود اپل به دنیای گوشی‌های تاشو، مشکلاتی است که ممکن است برای این مدل‌ها به وجود بیاید و منجر به خدشه‌دار شدن نام اپل در ذهن کاربران شود.

تست مقاومت پیکسل فولد

گوشی تاشو گوگل متاسفانه در تست مقاومت نتوانست عملکرد خوبی نشان بدهد. این گوشی به سادگی از جهت مخالف خم می‌شود و زودتر از چیزی که تصور می‌کنید خش می‌افتد!

با این حال منظور ما این نیست که پیکسل فولد گوگل یک افتضاح بزرگ است؛ این گوشی با وجود نقاط ضعفش در زمینه مقاومت، می‌تواند در صورت استفاده درست یکی از بهترین تاشو‌های حال حاضر بازار باشد. اگر از این ایراد بزرگ بگذریم و به نقاط قوتی مانند قدرت پردازشی بالای این مدل، طراحی جذاب و ویژگی‌های هوش مصنوعی‌محور گوگل توجه کنیم، می‌بینیم پیکسل فولد با وجود عملکرد ضعیفش در تست مقاومت می‌تواند یک گوشی دوست‌داشتنی باشد. البته در همین تست هم این گوشی در برابر خط و خش مقاومت بسیار خوبی نشان داد و حسگر اثر انگشت به هیچ وجه خط نیفتاد. در کنار این مورد، باید به ضد گرد و غبار بودن این گوشی اشاره کنیم.

خط و خش و آتش!

نمایشگر ثانویه این گوشی و پنل پشتی‌اش هم به سختی خراش می‌افتند. این مورد به لطف استفاده از گوریلا گلس ویکتوس ممکن شده است. نمایشگر اصلی این گوشی که تاشو است، ظاهرا لایه‌ محافظی از جنس پلاستیک ضعیف دارد که به سادگی آب خوردن پر از خط و خش می‌شود. کلیدها، سکه‌ها و حتی ناخن‌های شما می‌توانند به سادگی روی صفحه اصلی این گوشی خط بیندازند.

تست مقاومت پیکسل فولد

با وجود مقاومت پایین، این گوشی می‌تواند یکی از بهترین تاشو‌های امسال در بازار باشد.

همان طور که انتظار دارید، نمایشگر تاشو این گوشی در برابر آتش و گرما هم عملکرد خوبی ندارد. زمانی که جری با فندک به جان گوشی تاشو گوگل افتاد، این گوشی پس از چند ثانیه به دلیل بالا رفتن حرارت بدون هیچ اروری خاموش شد. ظاهرا این گوشی به طور کلی زیر نور خورشید و در تابستان، به سادگی دچار اورهیت شده و خاموش می‌شود.

به طور کلی این گوشی از نظر مقاومت یکی از بدترین گوشی‌های تاشو جهان است و می‌تواند به سادگی از بین برود. اگر پیکسل فولد یک گوشی ۸۰۰ یا ۹۰۰ دلاری بود، می‌شد با این مشکلات کنار آمد اما با توجه به قیمت ۱۸۰۰ دلاری محصول جدید گوگل، احتمالا این مدل به انتخاب اول بسیاری از کاربران تبدیل نشود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*