جی ام سی کانیون AT4X AEV مدل 2024

جی ام سی کانیون AT4X AEV مدل 2024؛ پیکاپ غول‌پیکر آمریکایی با قدرت 310 اسب بخار

نسخه ویژه AT4X AEV پیکاپ سایز متوسط جی ام سی کانیون مدل 2024 معرفی شد. این نسخه پیکاپ GMC Canyon توانایی آفرود آن را به سطح دیگری می‌برد.

جی ام سی مدتی پیش با انتشار تصویری از طریق صفحه رسمی اینستاگرام خود، از عرضه نسخه ویژه AT4X AEV برای مدل 2024 پیکاپ کانیون خبر داد. حالا بالاخره این شرکت زیرمجموعه جنرال موتورز از کانیون AT4X AEV مدل 2024 با انواع و اقسام امکانات آفرود پرده‌برداری کرده است. این نسخه که با همکاری شرکت AEV یا به‌طور کامل American Expedition Vehicles ساخته شده است، توانایی این پیکاپ در خارج از شهر را حتی یک پله بالاتر می‌برد.

معرفی جی ام سی کانیون AT4X AEV مدل 2024

نمای جلو جی ام سی کانیون AT4X AEV مدل 2024

در تصاویر متعددی که از نسخه ویژه جی ام سی کانیون به اشتراک گذاشته شده، جلوپنجره بزرگ مشکی‌رنگ این پیکاپ با سپرهای جلو و عقب فولادی به چشم می‌خورند. با بهبود زاویه خروج به واسطه این سپرها راننده می‌تواند راحت‌تر از موانع موجود در جاده‌های خارج از شهر بگذرد. همچنین پنل‌های جدیدی دور گلگیر قرار داده شده‌اند که مختص به AEV، سازنده این نسخه ویژه‌اند و ظاهری حتی سرسختانه‌تر به این پیکاپ آمریکایی می‌بخشند.

نمای جلو جی ام سی کانیون AT4X AEV مدل 2024

ارتفاع کف بدنه کانیون AT4X AEV نسبت به سطح زمین به حدود 310 میلی‌متر رسیده است که افزایشی 38 میلی‌متری نسبت به نسخه عادی AT4X محسوب می‌شود. این پیکاپ از مجموعاً از 5 صفحه محافظ یا اسکید پلیت بهره می‌برد که بنا به گفته جی ام سی، از جنس فولاد فوق مقاوم ترکیب‌شده با بوران هستند. این صفحه‌ها وظیفه حفاظت از قسمت‌های مختلف این پیکاپ از جمله رادیاتور، گیربکس، گیربکس کمکی، رک فرمان، باک بنزین و دیفرانسیل عقب را بر عهده دارند. چرخ‌های این نسخه ویژه کانیون هم که توانایی اتصال قفل تایر یا بیدلاک را دارند، با تایرهای بزرگ 35 اینچی رانگلر گودیر پوشیده شده‌اند.

جی ام سی کانیون AT4X AEV برای تامین نیرو محرکه از یک پیشرانه 2.7 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ بهره می‌برد که در بقیه نسخه‌های کانیون هم به کار رفته است. این پیشرانه در این نسخه ویژه توان تولید قدرت 310 اسب بخار و گشتاور 583 نیوتن متر را دارد و نیرو محرکه‌اش به واسطه یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ پیکاپ منتقل می‌شود. حالت رانندگی اختصاصی Baja هم در اختیار راننده است که یک سیستم لانچ کنترل هوشمند برای راه‌اندازی خودرو به بهینه‌ترین شکل را در بر می‌گیرد. این نسخه کانیون حتی از پلتفرم نرم‌افزاری Yltifi جنرال موتورز برای دریافت به‌روزرسانی از راه دور برخوردار خواهد بود.

در مقطع کنونی نه تنها قیمت جی ام سی کانیون AT4X AEV جدید بلکه به‌صورت کلی قیمت مدل 2024 این پیکاپ آمریکایی مشخص نیست. با این حال، از آنجا که کانیون AT4X مدل 2023 قیمت پایه حدود 57 هزار دلاری داشت، انتظار می‌رود که قیمت نسخه AT4X AEV مدل 2024 حتی از 60 هزار دلار بگذرد یا حداقل نزدیک به این محدوده شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*