شرایط فروش فوری بهمن موتور

شرایط فروش فوری بهمن موتور با قیمت جدید در تیر 1402

شرایط فروش فوری بهمن موتور با قیمت جدید در تیر 1402 اعلام شد. در این طرح دیگنیتی پرایم، فیدلیتی پرایم، کارا تک کابین و دو کابین به فروش می‌رسند.

آن دسته از مشتریان دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی که در خرداد سال جاری فرایند انتخاب محصولات بهمن موتور را در این سامانه انجام دادند، اولویت آنها تایید شده و پیامک دریافت کردند، می‌توانند طبق این بخشنامه مراحل واریز وجه و ثبت نام را انجام دهند.

متقاضیان واجد شرایط که پیامک واریز وجه از طریق سامانه محصولات بهمن موتور را دریافت کردند، از روز چهارشنبه 21 تیر 1402 به‌مدت 6 روز می‌توانند به سایت فروش اینترنتی بهمن موتور مراجعه کرده و ثبت نام کنند. در ادامه، جزئیات شرایط فروش این خودروها را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش فوری بهمن موتور – تیر 1402

در این طرح، دیگنیتی پرایم با قیمت 1 میلیارد و 249 میلیون تومان، فیدلیتی پرایم تیپ یک با قیمت 1 میلیارد و 123 میلیون تومان، فیدلیتی پرایم تیپ دو با قیمت 1 میلیارد و 148 میلیون تومان، کارا تک کابین با قیمت 448 میلیون تومان و کارا دو کابین با قیمت 469 میلیون تومان به‌فروش می‌رسند. موعد تحویل این خودروها نیز هفته آخر مرداد 1402 اعلام شده است.