هدایای همراه اول

همراه اول به‌مناسبت 29 سالگی خود هدایای ویژه‌ای برای مشترکان دارد

همراه اول در آستانه سالروز 29 سالگی خود، قصد دارد هدایای ویژه‌ای به مشترکان ارائه دهد. در ادامه، جزئیات این هدایا را بررسی می‌کنیم.

همراه اول به‌عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشورمان در آستانه سالروز عرضه نخستین سیم کارت در سال 1373 و همچنین 29 سالگی این اپراتور، قصد دارد تاریخچه همراهی مشترکان خود را ارائه کند و هدایای ویژه زندگی دیجیتال را در اختیار مشترکان قرار دهد.

تاریخچه آماری همراه اول شامل مدت‌زمان مکالمه، میزان مصرف اینترنت، تعداد تماس‌های گرفته شده و تعداد پیامک‌های ارسالی مشترک در یک سال اخیر می‌شود. همراه اول در سال‌های گذشته و در راستای ماموریت تحقق رویای دیجیتال، سعی داشته با شعار همراه لحظه‌های دیجیتال، جایگاه خود به‌عنوان اپراتور دیجیتال را مستحکم کرده و نقش خود در رونق اقتصاد دیجیتال را ترسیم کند. در همین راستا، این اپراتور در استارتاپ‌ها سرمایه‌گذاری کرده و سبد خدمات دیجیتال خود را توسعه داده است. همچنین همراه اول با کسب‌وکارهای نوپا و مطرح کشورمان، همکاری نزدیکی را آغاز کرده است.

همراه اول یکی از ارائه‌دهندگان بزرگ زیرساخت‌های ارتباطی کشورمان است و با تکیه بر این ظرفیت، در راستای ایجاد محیطی سازنده و حرفه‌ای برای کسب‌وکارها و کنشگران اقتصادی تلاش کرده است؛ به‌همین دلیل است که این اپراتور به‌زعم حاکمیت ارتباطات به‌عنوان لوکوموتیو پرقدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال شناخته شده است.

یکی از اقدامات کلیدی همراه اول در سال‌های گذشته در مسیر تحول دیجیتال و رونق اقتصاد دیجیتال، تعریف و طراحی سکوهای ویژه دیجیتال با هدف ارتقای بهره‌وری در کنار ارائه زیرساخت‌های حیاتی بوده است. حالا همراه اول به‌مناسبت 29 سال همراهی ایرانیان با اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، مدت‌زمان همراهی هر مشترک خود را طبق زمان فعالسازی سیم‌کارتش ارائه می‌کند. اطلاعاتی مانند مجموع میزان مکالمه، تعداد تماس ورودی و خروجی، تعداد پیامک ارسالی و میزان مصرف اینترنت در این تاریخچه یک‌ساله مشترکان همراه اولی، به وی نمایش داده می‌شود.

جزئیات هدایای همراه اول برای مشترکان، به مناسبت 29 سالگی

علاوه بر این، شرکت ارتباطات سیار ایران در آستانه سالروز 29 سالگی خود، هدایایی را در قالب هدایای تلکامی و هدایای دیجیتالی، به سلیقه و انتخاب مشترکان خود برای آنها فعال می‌کند. هدیه تلکامی شامل یک گیگابایت اینترنت داخلی در کنار چهار بسته کدهای تخفیف کسب‌وکارهای معتبر اکوسیستم دیجیتال کشور می‌شود و هدیه خدمات زندگی دیجیتال نیز شامل چهار بسته فیلم‌بازها، ماجراجویان، قهرمانان علم و پیشگامان می‌شود که مشترکان به انتخاب خود می‌توانند آنها را فعال کنند. همچنین تمامی متقاضیان، 100 هزار تومان بیمه گوشی را از طریق آی بیمه دریافت خواهند کرد.

بسته فیلم‌بازها از تخفیف در سرویس‌های فیلم نت، گپ فیلم و نت باکس تشکیل شده و بسته ماجراجویان شامل تخفیف در سرویس‌های فلای تودی، جاجیگا و بیمه سفر آی بیمه است. تخفیف آکادمی همراه، آلاء و شنوتو در بسته قهرمانان علم قرار دارد و بسته پیشگامان نیز شامل تخفیف آچاره، نبض و سیب اپ می‌شود. هر یک از این بسته‌ها ارزشی معادل 5 میلیون ریال دارند و مشترکان می‌توانند به سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کنند. برای دریافت این هدایا باید به اپلیکیشن همراه من و بخش هدایای تشویقی و گزینه سالروز همراهی مراجعه کنید.

شرکت ارتباطات سیار دارای حدود 80 میلیون مشترک تلفن همراه است و بر اساس شاخص‌های آماری بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات رگولاتوری، 53 درصد از سهم بازار مشترکان فعال تلفن همراه کشور و 53 درصد از سهم بازار مشترکان پهن‌باند سیار را در اختیار دارد.

همراه اول، رکورددار سرعت اینترنت ایران بوده و هم‌اکنون در تمام شهرها، حدود 45 هزار روستا و حدود 83 هزار کیلومتر از جاده‌های کشور، تحت پوشش این اپراتور قرار دارند. علاوه بر این، همراه اول بر اساس گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در حوزه بین‌الملل هم با 285 اپراتور خارجی در 112 کشور جهان، ارتباط رومینگ را برقرار کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*