همراه اول اکو

همراه اول با محوریت ارائه راهکارهای هوشمندسازی در اجلاس وزرای ارتباطات اکو حاضر می‌شود

سومین اجلاس وزاری ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان اکو در روزهای 21 و 22 تیر برگزار می‌شود و همراه اول با محوریت ارائه راهکارهای هوشمندسازی و معرفی پلتفرم‌های دیجیتال در آن حضور دارد.

امروز و فردا،‌ چهارشنبه 21 تیر و پنجشنبه 22 تیرماه 1402، سومین اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی (اکو) در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار می‌شود. همراه اول، اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران نیز با محوریت ارائه راهکارهای هوشمندسازی و معرفی پلتفرم‌های دیجیتال خود در این رویداد حضور دارد.

این اجلاس با هدف توسعه همکاری‌های دو و چند جانبه بین کشورهای عضو سازمان اکو برگزار می‌شود و همراه اول نیز در راستای چشم‌انداز خود، یعنی تبدیل شدن به یکی از رهبران بازار ICT منطقه در فضای نمایشگاهی آن حاضر می‌شود و خدمات و راهکارهای هوشمند خود را با هدف توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال در آن ارائه می‌کند.

برنامه‌های همراه اول در اجلاس وزرای ارتباطات اکو

با توجه به نگاه حاکمیت به همراه اول به‌عنوان لوکوموتیو پرقدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال، این اپراتور تلفن همراه با ماموریت تحقق رویای دیجیتال در این اجلاس حاضر شده و راهکارهای هوشمندسازی و پلتفرم‌های دیجیتال خود را ارائه و معرفی می‌کند. همراه اول در حاشیه این رویداد، سرویس‌های آواک، راهکارهای هوشمند، پلتفرم شاد و رومینگ بین‌الملل اپراتور خود را عرضه کرده و جدیدترین دستاوردهای خود در مسیر تحول دیجیتال را معرفی می‌کند. علاوه بر این، ظرفیت‌های لازم در حوزه سرویس‌دهی به کشورهای عضو سازمان اکو، به‌خصوص در حوزه تکنولوژی‌های نوین ارتباطی ارائه خواهند شد.

تحول دیجیتال یک ابتکار استراتژیک است که به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا از قدرت فناوری در راستای رشد، نوآوری و موفقیت پایدار بهره ببرند. ارائه اتصال، سرویس اینترنت، سبد خدمات دیجیتال‌، تامین زیرساخت اینترنت اشیا، یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی، شبکه یکپارچه و در اختیار داشتن بیگ دیتا باعث شده‌اند اپراتورهای تلفن همراه نقش کلیدی و مهمی در مسیر تحول دیجیتال داشته باشند.

سازمان همکاری اقتصادی موسوم به اکو، 52 سال پیش با همکاری کشورهای ایران، ترکیه و پاکستان تشکیل شد و اکنون ایران به‌عنوان یکی از بنیان‌گذاران این سازمان در کنار کشورهای افغانستان، آذربایجان، قزاقستان، قرقیزستان، پاکستان، تاجیکستان، ترکیه، ترکمنستان و ازبکستان قرار گرفته است.