هوش مصنوعی Poe

با Poe آشنا شوید؛ دسترسی به تمام ابزارهای رایگان و پولی هوش مصنوعی

اگر می‌خواهید بدون نیاز به خرید شماره مجازی یا ثبت نام در سرویس‌های هوش مصنوعی مختلف، به چندین ابزار هوش مصنوعی رایگان و پولی مانند چت جی پی تی ۴ دسترسی داشته باشید، بهتر است همین حالا سراغ استفاده از ابزار کاربردی Poe بروید!

ابزارهای پولی و رایگان زیادی وجود دارند که به شما امکان استفاده از هوش مصنوعی را می‌دهند. با این حال اکثر این ابزارها محدودیت‌های بیشماری دارند و نمی‌توانید با یک ابزار به چندین هوش مصنوعی دسترسی داشته باشید. در میان تمام ابزارهای رایگان هوش مصنوعی، یک ابزار با قابلیت‌های بیشتر و ویژگی‌های کاربردی‌تر وجود دارد که می‌تواند دسترسی شما به ابزارهای پولی مانند چت جی پی تی ۴ یا کلاد را ممکن کند؛ این شما و این هم ابزار رایگان Poe.

هوش مصنوعی Poe چیست؟

Poe در واقع یک هوش مصنوعی مستقل نیست و پلتفرمی است که توسط Qoura‌ در دسامبر سال گذشته میلادی توسعه داده شد. این بزار به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا هوش‌های مصنوعی مختلف را به شکل ربات‌هایی به پلتفرم پو بیاورند. جالب است بدانید نام این پلتفرم مخفف Platform for Open Exploration است و حتی شما هم می‌توانید در این پلتفرم ربات هوش مصنوعی خودتان را بسازید.

هوش مصنوعی Poe

چرا باید از هوش مصنوعی پو استفاده کنیم؟

هوش مصنوعی یکی از مهمترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های نوین بشری است که طی چند سال اخیر پیشرفتی باورنکردنی داشته و رشد چشمگیری را تجربه کرده است. برای مثال پیش از اوج‌گیری عجیب تردز اینستاگرام، رکورد جذب صد میلیون نفر کاربر در اختیار هوش مصنوعی چت جی پی تی بود. هوش مصنوعی با الهام از هوش انسان، توانایی انجام کارهای شناختی پیچیده مانند یادگیری، استدلال و حل مسئله را دارد. پیشرفت‌های اخیر در زمینه‌هایی مانند یادگیری ماشین، پردازش زبان طبیعی و شبکه‌های عصبی عمیق موجب شده هوش مصنوعی وارد مرحله جدیدی از تکامل شود.

کاربردهای هوش مصنوعی در سال‌های اخیر به سرعت گسترش یافته است. هوش مصنوعی در زمینه‌های مختلفی مانند رباتیک، خودرانی خودروها، تشخیص چهره، ترجمه زبان، توصیه‌گرهای خرید و غیره به کار گرفته می‌شود. انتظار می‌رود هوش مصنوعی نقش پررنگ‌تری در زندگی روزمره ما پیدا کند و جنبه‌های مختلف زندگی از حمل و نقل گرفته تا مراقبت‌های پزشکی را تحت تاثیر قرار دهد.

هوش مصنوعی Poe

شما می‌توانید با استفاده از هوش مصنوعی Poe، به ابزارهای پولی مانند چت جی پی تی ۴ دسترسی داشته باشید.

هر چند اکثر ما به عنوان کاربران عمومی هوش مصنوعی نمی‌توانیم استفاده‌هایی پیشرفته از ابزار Poe داشته باشیم اما کارهای زیادی با استفاده از این هوش مصنوعی ممکن است. برای مثال در صورتی که شما یک توسعه‌دهنده وب یا برنامه‌نویس هستید، می‌توانید به هوش مصنوعی بگویید ایراد یا باگ موجود در کدهای شما را اعلام کند. یا اگر یک تولیدکننده محتوا هستید، با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانید ایده‌هایی بکر برای محتوایتان پیدا کنید. البته یادتان باشد استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوای متنی مورد تایید گوگل نیست و می‌تواند در آینده به ضرر شما و وبسایتتان تمام شود.

در کنار این موارد، اگر هیچ نیاز جدی به هوش مصنوعی ندارید، می‌تواند هر زمان که حوصله‌تان سر رفت، یک بحث جذاب را با هوش مصنوعی شروع کنید. نکته مهم درباره هوش مصنوعی Poe این است که در کنار ابزارهای کاربردی، ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را در خود جای داده که بیشتر جنبه سرگرمی دارند. در ادامه بیشتر به ربات‌های جذاب و کاربردی POE و روش اضافه کردن آن‌ها می‌پردازیم.

رایگان، نامحدود و بدون نیاز به فیلترشکن!

یکی از مهم‌ترین مشکلات کاربران ایرانی، فیلتر شدن پلتفرم‌‌های مهم از داخل و ایجاد محدودیت توسط شرکت‌های خارجی است. برای مثال امکان دسترسی مستقیم و بدون فیلترشکن به چت جی پی تی برای کاربران ایرانی ممکن نیست و باید حتما از ابزارهای تغییر آی پی استفاده کنند. با این حال Open AI در اکثر موارد استفاده کاربر از فیلترشکن را تشخیص داده و به او امکان دسترسی به پلتفرم چت جی پی تی را نمی‌دهد.

ربات های پو

شما می‌توانید با استفاده از پلتفرم Poe، به چندین ربات کاربردی دسترسی داشته باشید. این ربات‌ها اکثرا رایگان هستند.

Poe هر چند در تمام جهان ابزار ارزشمندی است اما به دلیل فیلتر نبودن در ایران و عدم ایجاد محدودیت برای کابران ایرانی،‌ می‌تواند یک جواهر ناب برای کاربران ایرانی باشد. در کنار این موضوع، برای استفاده از Poe نیازی به شماره مجازی کشورهای مختلف ندارید و می‌توانید فقط و فقط با استفاده از یک حساب گوگل اکانت poe خود را بسازید.

آموزش استفاده از POE

برای استفاده از هوش مصنوعی Poe فقط کافی است وارد آدرس وبسایت Poe.com بشوید. پس از وارد شدن به این هوش مصنوعی،‌ باید وارد حساب کاربری خودتان شوید تا بتوانید از ربات‌ها استفاده کنید. بهتر است بدانید چت‌های شما در حساب کاربری‌تان ذخیره می‌شود اما اگر مدتی از چت شما با یکی از ربات‌ها بگذرد، باید از ابتدا چت خود را شروع کنید؛ یعنی شما می‌توانید پیام‌های قبلی را ببینید اما هوش مصنوعی مورد نظرتان پیام‌ها را به یاد نمی‌آورد. در این مواقع پیام Context cleared در بالای صفحه چت شما با ربات به نمایش در می‌آید. اگر می‌خواهید گفتگوهای شما با هوش مصنوعی ادامه‌دار باشند، بهتر است از نسخه اصلی هر هوش مصنوعی استفاده کنید.

از کدام ابزارهای هوش مصنوعی می‌توان در Poe استفاده کرد؟

پاسخ روشنی به این سوال وجود ندارد! شما می‌توانید پس از وارد شدن به این ابزار جذاب، از لیست بلندبالای این وبسایت هوش مصنوعی خود را انتخاب کنید و بدون هیچ محدودیتی، از ابزار دلخواه خود استفاده کنید. در ادامه به برخی از مهم‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی Poe اشاره خواهیم کرد.

هوش مصنوعی Poe

بدون نیاز به رفتن به چندین وبسایت، می‌توانید با استفاده از Poe به چندصد ابزار هوش مصنوعی دسترسی داشته باشید.

  • Chat GPT 3: در صورتی که می‌خواهید از هوش مصنوعی چت جی پی تی ۳ بدون نیاز به خرید شماره مجازی استفاده کنید، می‌توانید سراغ ربات چت جی پی تی در برنامه پو بروید. این ربات هیچ محدودیتی ندارد و می‌توانید هرچقدر که دوست دارید چت کنید. قابلیت‌های این ربات بیشمار است و هیچ کس -حتی توسعه‌دهندگان این ربات- از پتانسیل کامل آن مطلع نیستند. شما می‌توانید سوالات خود را از این ربات بپرسید و قابلیت‌هایش را کشف کنید.
  • چت جی پی تی ۴ در Poe: دو نسخه متفاوت از ChatGPT 4 در برنامه Poe وجود دارند. متاسفانه هر دو نسخه موجود دارای محدودیت‌های مهمی هستند و نمی‌توانید هر چقدر که می‌خواهید با این ربات صحبت کنید. البته با توجه به پولی بودن این هوش مصنوعی، محدودیت مذکور قابل درک است.
  • گوگل پلم: هوش مصنوعی جذاب و قدرتمند گوگل هم در وبسایت Poe قابل استفاده است! این هوش مصنوعی می‌تواند پاسخ‌هایی دقیق و کاربردی به شما بدهد. این ربات هم محدودیت خاصی ندارد. البته بهتر است بدانید این هوش مصنوعی فعلا از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند و برای صحبت با آن باید سراغ زبان انگلیسی بروید.
  • هوش مصنوعی کلاد: این هوش مصنوعی هم در چندین نسخه مختلف قابل استفاده است و به صورت کلی یک نسخه محدود‌تر و کم‌قابلیت‌تر از چت جی پی تی است. این ربات هم مانند محصول اپن ای آی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند.
  • هوش مصنوعی Sage: سیج یکی دیگر از ابزارهای جذاب موجود در Poe است که با استفاده از آن می‌توانید به یک مدل زبانی مبتنی بر GPT دسترسی داشته باشید. این ابزار در مقایسه با دیگر ابزارهای موجود ضعف‌هایی دارد اما به خوبی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند.

با این ربات‌های Poe سرگرم شوید!

تمام ربات‌های این پلتفرم کاربردی نیستند و برخی از آن‌ها فقط برای سرگرمی کاربران طراحی شده‌اند. در ادامه به لیست مهم‌ترین ربات‌های سرگرمی پو می‌پردازیم.

  • ربات Haiku: هایکو بات یکی از ساده‌ترین ربات‌های سرگرمی پی او ای است. همان طور که از نام این ربات مشخص است، پاسخ سوالات شما را با هایکو می‌دهد. مثال‌هایی که در ادامه می‌خوانید، گفتگوی کوتاه ما با ربات هایکو Poe است که دیدنش خالی از لطف نیست!
چت با ربات poe

ربات هایکو در زبان فارسی خیلی قوی نیست اما پاسخ‌های جالبی به سوالات کاربر می‌دهد!

  • ربات Emojies: این ربات به شما امکان تبدیل متن به اموجی را می‌دهد! شما می‌توانید با وارد کردن متن مورد نظرتان، اموجی‌های مرتبط با آن را دریافت کنید.
  • ربات A bot in need: این ربات در واقع یک بازی تعاملی جذاب است. قصد اسپویل کردن این بازی را نداریم و فقط کافی است بدانید در این بازی، یک ربات بی‌پناه به کمک شما به عنوان یک انسان نیاز دارد. متاسفانه این بازی از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند.

صدها ربات دیگر منتظر شما هستند!

امکان معرفی تمام ربات‌های POE در این مطلب گجت نیوز وجود ندارد اما شما می‌توانید با وارد شدن به سایت Poe.com و سپس رفتن به بخش Explore، به لیستی طولانی از ربات‌های این برنامه دسترسی داشته باشید. همچنین اگر توسعه‌دهنده خوبی هستید، می‌توانید با استفاده از این پلتفرم ربات‌هایی که می‌خواهید را بسازید.

به زودی منتظر معرفی ابزارهای هوش مصنوعی کاربردی در گجت نیوز باشید! اگر ابزاری را می‌شناسید که دوست دارید در آینده در گجت نیوز معرفی شود،‌ در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.