آنر مجیک پد 13

تبلت آنر مجیک پد 13 به‌همراه ساعت آنر واچ ۴ رونمایی شدند

کمپانی Honor در رویداد اختصاصی شب گذشته خود از تبلت MagicPad 13 – مجیک پد 13 و ساعت هوشمند Honor Watch 4 – آنر واچ 4 رونمایی کرد.

روز گذشته کمپانی آنر رویدادی اختصاصی را در چین برگزار کرد و در آن از گوشی تاشوی Magic V2 رونمایی کرد.

با این حال، این گوشی جذاب تنها محصول جدید Honor در این رویداد نبود و تبلت آنر مجیک پد 13 و ساعت هوشمند مجیک واچ 4 هم دیگر گجت‌های جذابی بودند که شاهد رونمایی‌شان بودیم.

در ادامه به معرفی بیشتر این محصولات جدید آنر خواهیم پرداخت.

آنر مجیک پد 13؛ تبلتی میانرده با مشخصاتی جالب توجه!

تبلت MagicPad 13 نخستین محصول آنر است که به رابط کاربری MagicOS 7.2 مجهز می‌شود. بنابراین کاربران این تبلت اولین افرادی خواهند بود که قابلیت جدید آفیس این تبلت را تجربه می‌کنند.

تبلت جدید Honor

این بخش جدید از مدی اختصاصی برای پردازش متون استفاده کرده که عملکردی شبیه به مایکروسافت ورد دارد. علاوه بر این، اپلیکیشن جدید نوت برداری این تبلت نیز دیگر ویژگی جالب توجه مد اختصاصی آفیس است.

تبلت آنر مجیک پد 13 در سه رنگ آبی، خاکستری و بژ روانه بازار شده و در قسمت جلو از یک صفحه نمایش 13 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2880 در 1840 پیکسل بهره می‌برد. این صفحه نمایش از نرخ رفرش متغیر بهره برده و قادر به تغییر نرخ رفرش بین اعداد 30 و 48 و 50 و 60 و 90 و 120 و 144 هرتز خواهد بود.

بعلاوه، نرخ سمپلینگ تاچ در این صفحه نمایش برابر با 240 هرتز است.

صفحه نمایش این تبلت همچنین قابلیت پشتیبانی از HDR10 را داشته و ضمن نمایش 1.07 میلیارد رنگ مجزا، تمامی ناحیه رنگ DCI-P3 را نمایش می‌دهد.

آنر حداکثر میزان روشنایی پانل صفحه نمایش تبلت جدیدش را 700 نیت اعلام کرده است.

MagicPad 13 همچنین از 8 اسپیکر و 4 میکروفون بهره برده و به ادعای کمپانی سازنده، نخستین دستگاهی است که بدون نیاز به هدفون قادر به ارائه صدای سه بعدی محیطی است.

آنر همچنین قلم‌های استایلوس مجیک پنسل 3 را به‌طور اختصاصی برای این تبلت طراحی کرده و به همراه آن به مشتریان عرضه می‌کند.

این قلم از یک طراحی جالب سازگار با پوست دست بهره برده و بافت ماتی دارد. علاوه بر این، قلم Magic Pencil 3 توانایی تشخیص 4096 سطح مختلف فشار را داشته و تاخیری دو میلی ثانیه‌ای خواهد داشت.

با استفاده از این قلم جذاب و کارآمد، کاربران می‌توانند سوژه‌ها و متون مختلف را هایلایت یا انتخاب کرده و حتی بین اپلیکیشن‌های مختلف جابجا نمایند!

تبلت جدید Honor

به کمک این قلم همچنین می‌توان هر رنگی که در بخش‌های مختلف رابط کاربری مشاهده می‌شود را انتخاب کرده و برای رنگ‌آمیزی مورد استفاده قرار داد.

تبلت جدید Honor از تراشه اسنپدراگون 888 کوالکام بهره می‌برد و در ظرفیت‌های 8 یا 12 یا 16 گیگابایت روانه بازار می‌شود. به کمک این تراشه قدرتمند و ظرفیت رم بالا می‌توان ویدیوهای HDR را به‌راحتی بر روی خود دستگاه ویرایش کرد.

این دستگاه همچنین به درگاه USB 3.2 نسل 1 هم مجهز است تا اتصال اکسسوری‌های خارجی و یا حتی متصل کردن آن به مانیتورهای با رزولوشن 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه به‌سادگی امکان‌پذیر باشد.

آنر مجیک پد 13 در قسمت پشت به یک دوربین 13 مگاپیکسلی f/2.0 با فوکوس خودکار مجهز است و از یک دوربین 9 مگاپیکسلی f/2.2 با فوکوس ثابت در جلو بهره می‌برد.

آنر مجیک پد 13

بعلاوه، باتری غول پیکر 10050 میلی آمپر ساعتی این دستگاه هم قادر است شارژدهی چند ساعتی را برای آن به ارمغان بیاورد. این باتری با نرخ 66 وات شارژ خواهد شد.

شروع فروش تبلت جدید آنر از هفته آینده خواهد بود. قیمت نسخه پایه این دستگاه با 8 گیگ رم و 256 گیگ حافظه برابر با 375 یورو خواهد بود؛ در حالی که مدل 12/256 آن قیمتی 415 یورویی داشته و مدل 16/512 با قیمت 465 یورو به دست علاقمندان خواهد رسید.

آنر مجیک واچ 4؛ یکی از نزدیک‌ترین تجربه‌های اندرویدی به اپل واچ!

دیگر محصول جذاب معرفی شده از سوی Honor در رویداد شب گذشته، ساعت هوشمند مجیک واچ 4 بود که نخستین دستگاه پوشیدنی Honor مجهز به سیستم عامل MagicOS به شمار می‌رود.

ساعت هوشمند Honor

اندازه صفحه نمایش این دستگاه 1.75 اینچی است و در آن از پانل‌های امولد با رزولوشن 450 در 390 پیکسل و نرخ رفرش 60 هرتز استفاده شده است. علاوه بر این، قاب این ساعت هم از جنس آلومینیوم است که باعث شباهت بیش از اندازه آن به اپل واچ شده است.

مهم‌ترین قابلیت ساعت هوشمند Magic Watch 4 آنر پشتیبانی آن از eSIM است که باعث عملکرد مستقل این دستگاه شده و آن را از گوشی بی‌نیاز می‌کند.

آنر اعلام کرده که با استفاده مناسب، باتری مجیک واچ 4 قادر خواهد بود تا ده ساعت کاربران را همراهی کند.

آنر مجیک واچ 4

ساعت هوشمند جدید و جذاب آنر همچنین قادر به پشتیبانی از 85 مد مجزای ورزشی و 12 فعالیت حرفه‌ای است و همراه خوبی برای پایش سلامت کاربران به شمار می‌رود.

علاوه بر این، اقدامات مراقبتی دیگری مثل پایش فیبریلاسیون دهلیزی و پایش کیفیت خواب نیز از دیگر قابلیت‌های حرفه‌ای‌تر این ساعت هوشمند جدید چینی به شمار می‌روند.

آنر مجیک واچ 4 در سه رنگ مشکی، طلایی و آبی قابل سفارش بوده و 125 یورو قیمت گذاری شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*