کراس اوور هیوندای سانتافه مدل ۲۰۲۴ نسل جدید

هیوندای سانتافه 2024 با طراحی حیرت انگیز و متفاوت معرفی شد + عکس

نسل جدید کراس اوور سانتافه از راه رسید. شاسی بلند هیوندای سانتافه مدل 2024 نسل جدید از لحاظ طراحی تحولی چشمگیر را نسبت به قبل تجربه کرده است.

هیوندای به‌تازگی نسل جدید کراس اوور پرطرفدار سانتافه با مدل 2024 را معرفی کرد. این کراس اوور که وارد پنجمین نسل خود شده، با بدنه مربعی و جلوه آینده‌گرایانه، از نظر طراحی نسبت به گذشته متحول شده است؛ همان‌طور که پیش‌تر در رندرهای منتشر شده از آن مشاهده کرده بودیم. سانتافه حالا حداقل در ظاهر بیشتر به شاسی بلندهایی مثل لندروور دیفندر شباهت دارد، نه همان کراس اوور خانوادگی گذشته. در واقع هیوندای می‌گوید که سانتافه جدید تعادلی بین رانندگی داخل و خارج شهر برقرار می‌کند تا در مسیر تبدیل شدن به خودرویی همه‌کاره قدم بردارد.

معرفی هیوندای سانتافه مدل 2024 نسل جدید

در مقطع کنونی جزئیات زیادی درباره Santa Fe مدل جدید در دسترس نیست و هیوندای قرار است در ماه آگوست (مرداد تا شهریور) به‌صورت کامل آن را معرفی کند. با این حال، مطلع شده‌ایم که نسخه جدید این کراس اوور کره‌ای در نمای بیرونی، چراغ‌های جلو و عقب به شکل حرف H و رینگ‌های بزرگ 21 اینچی دارد و داخل کابین آن نمایشگر منحنی عریضی از وسط تا گوشه چپ داشبورد قرار گرفته است. باید اشاره کرد سانتافه جدید در حالی با رینگ‌های 21 اینچی ارائه می‌شود که گران‌ترین نسخه بنزین‌سوز سانتافه کنونی با نام Calligraphy فقط دارای رینگ‌های 20 اینچی است.

گذشته از طراحی که به‌واسطه این تصاویر رسمی به نمایش گذاشته شده است، باید منتظر ماند و دید که زیر کاپوت این شاسی بلند چه می‌گذرد. شاسی بلندهای دیگر کره‌ای‌ها یعنی هیوندای پالیسید و کیا تلوراید ثابت کرده‌اند که این شرکت کره‌ای توانایی تولید اس یو وی‌هایی قابل رقابت با ساخته‌های فورد و شورولت را دارد. حالا اگر سانتافه هم از پیشرانه پرتوان کارآمد و در مجموع مشخصات فنی مطلوبی بهره ببرد، می‌تواند گزینه رقابتی دیگری در سبد محصولات هیوندای شود.

همان‌طور که انتظار می‌رود، هیوندای در این مرحله قیمت سانتافه مدل 2024 را هم مشخص نکرده است. با این حال، از آنجایی که مدل کنونی سانتافه حدود 29 هزار دلار قیمت دارد، می‌توان انتظار داشت که این مدل جدید با قیمتی بیشتر از 30 هزار دلار عرضه شود.

از دست ندهید:

هیوندای سانتافه مدل ۲۰۲۴؛ معرفی مشخصات فنی و آپشن های شاسی بلند پرحاشیه هیوندای

در ضمن، این احتمال وجود دارد که هیوندای در راستای الکتریکی‌سازی هرچه بیشتر لاین‌آپ خود، سانتافه نسل جدید را هم فقط با پیشرانه هیبرید در اختیار مشتریان بگذارد و به‌صورت کامل پیشرانه تمام بنزینی را از گزینه‌های موجود کنار بگذارد.

نظر شما کاربران گجت نیوز درمورد هیوندای سانتافه مدل 2024 نسل جدید چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*