تحویل خودروهای ثبت نامی

کدام خودروهای ثبت نامی قرار است زودتر از موعد تحویل داده شوند؟

به‌تازگی اطلاعات جالبی درباره زمان تحویل خودروهای ثبت نامی منتشر شده که نشان می‌دهد برخی از این مدل‌ها قرار است زودتر از زمان اعلام شده به دست مشتریان برسند. با گجت نیوز همراه شوید تا لیست این خودروها را ببینید.

چندین سال است که ماجرای خودروهای ثبت نامی، روی اعصاب خریداران راه می‌رود. بسیاری از مواقع این خودروها بسیار دیرتر از زمان تعیین شده به دست مشتری می‌رسند و باعث می‌شوند مشتری متحمل ضرر شود. با این حال، حالا اخباری منتشر شده که نشان می‌دهد به‌زودی برخی از خودروهای ثبت نامی زودتر از زمان تعیین شده به دست خریداران می‌رسند.

این خودروها زودتر از زمان تعیین شده به دست مشتریان می‌رسند

اطلاعاتی که به‌تازگی منتشر شده نشان می‌دهد تعدادی از مشتریان خودروسازان و مونتاژکاران خصوصی پیامک‌هایی مبنی بر واریز وجه خودروهای خود دریافت کرده‌اند. پیامک‌های ارسال شده مبنی بر واریز زودتر از موعد، هر چند باعث خوشحالی برخی از مشتریان شده که قرار است خودروهای خود را زودتر تحویل بگیرند، اما برای مشتریان دیگری که نمی‌توانند در این زمان کوتاه، وجه مورد نیاز را به حساب خودروساز بریزند مشکل‌ساز شده است.

در روزهای گذشته، تعدادی از مشتریان شرکت‌های مدیران خودرو و کرمان موتور که نوبت تحویل خودروهایشان زمستان امسال و بهار سال آینده بوده، پیامکی مبنی بر واریز وجه باقی مانده از تاریخ بیست و یکم تا بیست و پنجم تیرماه دریافت کرده‌اند. موعد تحویل خودروهای مدیران خودرو زمستان امسال و موعد تحویل خودروهای کرمان موتور بهار سال آینده بود.

ام وی ام

شرکت ام وی ام در کنار کرمان موتور، پیامک‌هیی مبنی بر واریز سریع مبلغ باقی‌مانده ارسال کرده است.

تعدادی از شرکت‌کنندگان در فروش یکپارچه خودروها که متقاضی محصولات این دو شرکت خودرویی بودند اعلام کردند که با توجه به ارسال پیامک واریز وجه زودتر از موعد، دچار مشکل شده‌اند؛ چرا که برای فراهم کردن وجه خودرو برای زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی کرده بودند و در حال حاضر فراهم کردن این مبالغ برایشان مقدور نیست.

بسیاری از این مشتریان اعلام کرده‌اند که این پیامک برایشان مشکل‌ساز شده و راهی برای واریز پول در موعد مقرر شده ندارند. این مشتریان خودشان را برای پرداخت هزینه‌ها در زمستان سال ۱۴۰۲ و بهار سال آینده آماده کرده بودند و حالا تغییر زمان واریز وجه و تحویل خودروها برایشان غیر ممکن شده است.

کرمان موتور و مدیران خودرو می‌خواهند هر چه سریع‌تر پول را از مشتری بگیرند!

کرمان موتور

شرکت کرمان موتور که توانست با تجربه خوب فروش کی ام سی تی ۸ بخش مهمی از بازار را به دست بگیرد، حالا با شرایط تحویل جدیدش برای خریداران مشکلاتی به‌وجود آورده است.

بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد مدیران خودرو به مشتریان اعلام کرده تا نماینده مورد نظر خود را انتخاب کرده و ۳۰ درصد از مبلغ را واریز کنند. نکته مهم این است که مدیران خودرو به خریداران این امکان را داده تا بقیه مبلغ خرید خودرو را در زمان تحویل گرفتن خودرو پرداخت کنند. با این وجود کرمان موتور فقط مهلت پرداخت را تا تاریخ ۲۷ تیرماه تمدید کرده و خواهان پرداخت تمام پول خودرو شده است. البته کرمان موتور موعد تحویل خودروها را کاملا تغییر داده و مشتریان می‌توانند خودروهای خود را در بازه‌های زمانی ۹۰ روزه و ۱۲۰ روزه دریافت کنند.

در هر حال فعلا این‌طور به‌نظر می‌رسد که نه‌تنها خریداران باید نگران تحویل دیرتر از موعد خودروهای ثبت نامی باشند، بلکه با شرایط فعلی، ممکن است تحویل زودتر از موعد خودرو هم به کابوس آن‌ها تبدیل شود! نظر شما درباره تحویل زودتر از موعد خودروها چیست؟ در بخش نظرات با خانواده بزرگ گجت نیوز همراه شوید!