شاسی بلند چینی دنزا N8

شاسی بلند دنزا N8 با پیشرانه 583 اسب بخاری معرفی شد؛ محصول مشترک BYD و مرسدس بنز

شاسی بلند N8 برند دنزا، حاصل سرمایه‌گذاری مشترک بی وای دی و مرسدس بنز از راه رسید. در ادامه شاهد مشخصات اس یو وی چینی ان 8 باشید.

دنزا، شرکت مشترک مرسدس بنز و بی وای دی، اخیراً از شاسی بلندی کاملاً جدید با نام N8 پرده‌برداری کرد. این شاسی بلند که پایین‌تر از دنزا N7 قرار می‌گیرد، در نسخه‌های تمام الکتریکی و پلاگین هیبرید به بازار چین راه پیدا خواهد کرد. در ادامه به مشخصات فنی و بقیه جزئیات اس یو وی نامبرده می‌پردازیم.

معرفی شاسی بلند چینی دنزا N8 بی وای دی

دنزا N8 با طول 4949 میلی‌متر، عرض 1950 میلی‌متر، ارتفاع 1725 میلی‌متر و فاصله محوری 2830 میلی‌متر، شاسی بلندی در رده متوسط تا بزرگ بر شمرده می‌شود.

نمای عقب شاسی بلند چینی دنزا N8

این اس یو وی BYD مبتنی بر زبان طراحی خاصی از این خودروساز چینی با نام π-Motion طراحی شده است و در نتیجه همین، در نمای بیرونی آن دی‌لایت‌های شبیه به دندان نیش، سقف شیب‌دار شناور با ستون‌های مشکی، اسپویلر نسبتاً بزرگ ناحیه عقب، چراغ‌های عقب سرتاسری و صفحه محافظ پشت خودرو قابل مشاهده‌اند. نسخه تمام الکتریکی این شاسی بلند هم دارای جلوپنجره بسته است، ولی نسخه پلاگین هیبرید همچنان از جلوپنجره مرسوم برخوردار است.

برای کابین شاسی بلند چینی دنزا N8 یک نمایشگر مرکزی 15.6 اینچی، فرمان دو پر با قسمت پایینی تخت، نمایشگر مجزای پشت فرمان، سیستم صوتی دایناودیو و سانروف بزرگ در نظر گرفته شده است. دریچه‌های سیستم تهویه هم طراحی گِرد دارند و دسته دنده با شکل و شمایل کریستالی در کنار دو پنل شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند در کنسول مرکزی پیش رو راننده است. حتی سرنشینان عقب به سینی ادغام‌شده با صندلی‌ها و یک نمایشگر ال‌سی‌دی برای مدیریت سیستم تهویه دسترسی دارند.

نهایتاً شاسی بلند جدید دنزا با پیشرانه‌های زیر عرضه می‌شود:

  • پلاگین هیبرید: یک موتور 1.5 لیتری 138 اسب بخاری و یک موتور الکتریکی 217 اسب بخاری
  • پلاگین هیبرید: همان موتور 1.5 لیتری با یک موتور الکتریکی 217 اسب بخاری در ناحیه جلو و یک موتور 271 اسب بخاری در ناحیه عقب
  • تمام الکتریکی: یک موتور الکتریکی 312 اسب بخاری در محور جلو (تک دیفرانسیل)
  • تمام الکتریکی: یک موتور الکتریکی 312 اسب بخاری در ناحیه جلو و یک موتور الکتریکی 271 اسب بخاری در ناحیه عقب با مجموع خروجی 583 اسب بخار (دو دیفرانسیل)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*