دنزا N7 -شاسی بلند برقی بی وای دی اینسپشن

دنزا N7 ؛ شاسی بلند برقی محصول مشترک مرسدس بنز و بی وای دی + ویدیو

شاسی بلند تمام برقی دنزا N7 ، تجربه مرسدس بنز را به خودروهای الکتریکی چینی و شرکت بی وای دی هدیه می‌دهد. در ادامه با مشخصات فنی و قیمت احتمالی Denza N7 SUV BYD آشنا خواهیم شد.

خودروهای کانسپت چینی یکی پس از دیگری، به مرحله تولید می‌رسند و اکنون نوبت خودرو مفهومی دنزا اینسپشن است تا در قامت یک شاسی بلند تمام برقی، راهی خیابان‌های چین شود. در ادامه به سراغ هر آنچه که از شاسی بلند دنزا N7 می‌دانیم می‌رویم اما قبل از آن، اجازه دهید تا با یک ویدیو جذاب از دنزا اینسپشن، هویت این خودرو را بهتر درک کنیم.

معرفی خودرو شاسی بلند برقی دنزا N7

چرا N7؟ نامگذاری خودروهای DENZA بر اساس حروف الفبای اسم این شرکت انجام می‌شود. برای مثال قبلا با مینی ون دنزا D9 آشنا شده بودیم، اما حرف N بیشتر به محصولات مدرن و هوشمند دنزا تعلق دارد.

شاسی بلند برقی BYD Denza N7

اولین تصاویر جاسوسی از شاسی بلند Denza N7 EV

اکنون می‌دانیم که طول شاسی بلند برقی دنزا N7 به 4.9 متر می‌رسد و فاصله محوری هم در حدود 2.9 متر خواهد بود. همچنین این خودرو EV بر اساس پلتفرم BYD E-Platform 3.0 ساخته شده که می‌تواند نسخه‌های تمام برقی و پلاگین هیبریدی را به مشتریان پیشنهاد دهد.

دنزا N7 -شاسی بلند برقی بی وای دی اینسپشن

خودرو کانسپت دنزا اینسپشن

فعلا از مشخصات فنی دنزا N7 هیچ اخباری در دست نیست اما حدس می‌زنیم که توان شاسی بلند برقی Denza N7 EV در حدود 350 تا 500 اسب بخار باشد. همچنین با توجه به اینکه این خودرو بر اساس معماری برق دی سی 800 ولت ساخته شده است، این قابلیت را دارد تا با شارژرهای اولترا فست هم کار کند. یعنی در کمتر از 5 دقیقه، می‌تواند برای یک مسافرت 150 کیلومتری شارژ شود. اگر این اعداد را در نظر بگیریم، می‌توان گفت که فورد موستانگ Mach-E و تسلا مدل Y، دو مورد از مهم‌ترین رقبای شاسی بلند جدید BYD خواهند بود. به هر حال نباید شرکت بی وای دی را دست کم بگیرید چرا که پای این برند حتی به کشورهای پیشرفته جهان مانند ژاپن و اروپای شمالی هم باز شده است!

در پایان به تاریخ رونمایی از شاسی بلند برقی دنزا N7 می‌رسیم که گفته می‌شود احتمالا در نیمه نخست سال 2023 به صورت رسمی و با قیمت احتمالی 40 تا 50 هزار دلار، روی صحنه بیاید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*