آموزش تمیز کردن چراغ های خودرو با لیمو و جوش شیرین

آموزش تمیز کردن چراغ های خودرو با لیمو و جوش شیرین!

برای تمیز کردن چراغ های خودرو نیازی به لوازم خاصی نیست و در ادامه آموزش می‌دهیم که چطور با لیمو و جوش شیرین، چراغ های ماشین خود را تمیز کنید.

تمیز کردن منظم چراغ های جلو خودرو به‌عنوان یکی از اجزای کلیدی آن، اهمیت بالایی دارد. البته بر خلاف تصور، برای این کار حتماً احتیاجی به محصولات مخصوص گران‌قیمت نیست و فقط دو آیتم در خانه‌تان می‌تواند این مسئله را به راحتی برای شما حل و فصل کند: لیمو و جوش شیرین. در ادامه توضیح می‌دهیم که چطور با استفاده از لیمو و جوش شیرین، چراغ های خودرو خود را تمیز کنید. دو روش متفاوت برای انجام این کار وجود دارد که البته هر دو به اندازه کافی کارآمدند و خود فرد باید با توجه به ترجیحاتش درباره‌شان تصمیم بگیرد.

روش تمیزکاری چراغ های خودرو با جوش شیرین و لیمو

آموزش تمیز کردن چراغ های خودرو با لیمو و جوش شیرین

در روش اول، فرد باید مواد لازم را پیشاپیش با یکدیگر مخلوط کند و بعد، آن‌ها را روی چراغ های جلو ماشین بمالد. مراحل این روش به این شرح است:

  • مقدار کمی جوش شیرین را داخل یک کاسه بریزید
  • آب یک نصف لیمو را داخل جوش شیرین بریزید و آن‌ها را هم بزنید تا زمانی که ترکیبشان شکلی خمیرمانند به خود بگیرد
  • پس از اینکه ماده خمیرمانند آماده شد، با استفاده از دستتان آن را روی چراغ ها بمالید
  • چند دقیقه صبر کنید و بعد، چراغ ها را با آب بشویید و نهایتاً خشک کنید. پیشنهاد می‌شود از حوله میکروفیبر استفاده کنید تا روی چراغ ها خط نیفتد

روش دوم برای تمیز کردن چراغ های خودرو با لیمو و جوش شیرین که سر راست‌تر است، مراحل زیر را در بر می‌گیرد:

  • یک نصف لیمو را داخل یک کاسه حاوی جوش شیرین هم بزنید. توجه داشته باشید که در این حین باید لیمو را برای تخلیه آب آن فشار بدهید
  • حالا لیمو را به آرامی با الگو دایره‌ای روی چراغ ها بمالید
  • وقتی لیمو را به اندازه کافی روی کل چراغ مالیدید، آن را با آب بشویید و با حوله میکروفیبر خشک کنید

برای تمیزکاری چراغ های کدر، مات و زردرنگ خودرو روش‌های متعدد دیگری هم توصیه می‌شود؛ مثل روش‌های خمیردندان، پولیش و سنباده. البته این روش‌ها پیچیدگی بیشتری در مقایسه با لیمو و جوش شیرین دارند و می‌توان گفت که استفاده از لیمو و جوش شیرین، ساده‌ترین راهی است که افراد می‌توانند برای تمیز کردن چراغ های اتومبیل خود در پیش بگیرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*