اینفینیکس GT 10 Pro

گوشی اینفینکس GT 10 PRO با قابلیت تغییر رنگ بدنه معرفی شد

شرکت‌های چینی این روزها در حال معرفی جذاب‌ترین گوشی‌هایشان هستند و حالا نوبت به شرکت اینفینیکس رسیده تا گوشی GT 10 Pro را با قابلیت جالب تغییر رنگ معرفی کند. این مدل در کنار ویژگی اعلام شده، از قابلیت‌های فنی بسیار خوبی هم برخوردار است.

چندی پیش تصاویری از یک گوشی تغییررنگ‌دهنده از برند اینفینیکس منتشر شد و حالا این برند رسما از گوشی GT 10 Pro با این قابلیت رونمایی کرده است. به طور کلی گجت جدید اینفینیکس برای گیمرها طراحی شده اما اگر شما هم جزو کاربرانی هستید که به طراحی‌های شلوغ و جوان‌پسند علاقه دارند، می‌توانید سراغ خرید این گوشی قدرتمند بروید.

در تصاویر منتشر شده از این گوشی شاهد استفاده از چندین LED کوچک هستیم که ظاهر این گوشی را برای گیمرها جذاب‌تر می‌کنند. بهتر است بدانید منظور ما از قابلیت تغییر رنگ،‌ وجود چند ال ای دی نیست و گوشی جدید اینفینیکس می‌تواند در چند ثانیه رنگ و رویی تازه به خود بگیرد. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند این گوشی زمانی که در معرض نور خورشید قرار می‌گیرد تغییر رنگ می‌دهد و بخش‌های آبی‌رنگش به رنگ صورتی در می‌آیند. همچنین خوب است بدانید فقظ نسخه نقره‌ای رنگ گوشی اینفینیکس GT 10 Pro‌ از این ویژگی بهره می‌برد.

مشخصات فنی و ویژگی‌های گوشی اینفینیکس جی تی ۱۰ پرو

پیش از هر چیز بهتر است بدانید هنوز شرکت سازنده مشخصات فنی این گوشی را به صورت رسمی منتشر نکرده اما اطلاعات مهم این گوشی چندی پیش منتشر شد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. اطلاعات کامل این گوشی احتمالا پیش از عرضه به بازار رسانه‌ای شود.

اینفینیکس Gt 10 pro

گوشی اینفینیکس Gt 10 pro از نظر طراحی حرف جدیدی برای گفتن ندارد و پنل پشتی گوشی بیش از حد شلوغ به نظر می‌رسد.

اینفینیکس GT 10 Pro با صفحه نمایشی از نوع امولد و به اندازه ۶.۸ اینچ روانه بازار می‌شود. این نمایشگر می‌تواند تصاویر را با وضوح 1080×2460 پیکسل و تراکم پیکسلی 387 ppi را به کاربران نمایش دهد. همچنین با نرخ نوسازی 120Hz، تجربه تصویری روان و چشم‌نوازی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در کنار این موارد، این گوشی هوشمند چینی دارای نمایشگری با طراحی موسوم به حفره‌ای است. امنیت این گوشی گیمینگ هم به یک حسگر اثر انگشت درون نمایشگر سپرده شده است.
اینفینیکس GT 10 Pro دارای دوربین‌های قابل قبولی است اما نمی‌تواند در مقایسه با رقبای دیگرش حرفی برای گفتن داشته باشد. دوربین سه‌گانه در پشت این گوشی شامل یک حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با پشتیبانی از تکنولوژی OIS، یک دوربین 8 مگاپیکسلی و  یک حسگر عمق 2 مگاپیکسلی است که به ثبت تصاویری باکیفیت کمک می‌کند. این مدل همچنین قادر به ضبط ویدیوهایی با کیفیت 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه است. همچنین دوربین سلفی با رزولوشن 32 مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی شفاف و واضح در اختیار شما قرار می‌گیرد.

عملکرد فنی گوشی جدید اینفینیکس

این گوشی هوشمند گیمینگ با تراشه قدرتمند دایمنسیتی ۸۰۵۰ مدیاتک به دست مشتریان خواهد رسید. این پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت 3 گیگاهرتز می‌تواند عملکرد بدون لگ را در تمام بازی‌ها ضمانت کند. نسخه پایه این مدل هم به 8 گیگابایت حافظه رم مجهز شده که برای اجرای بازی‌ها و برنامه‌های سنگین مناسب به نظر می‌رسد. همچنین با حافظه داخلی 256 گیگابایتی و قابلیت اضافه کردن کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، می‌توانید انبوهی از فایل‌ها و داده‌ها را در دستگاه ذخیره کنید.

اینفینیکس

هر چند محصول جدید اینفینیکس از نظر مشخصات و طراحی می‌تواند برای برخی از کاربران مناسب باشد اما این مدل فقط با قیمتی مناسب در مقایسه با رقبا شانس موفقیت دارد.

گوشی هوشمند اینفینیکس GT 10 Pro از ویژگی‌های ارتباطی پیشرفته‌ای مانند 4G، 5G و VoLTE پشتیبانی می‌کند. جی تی ۱۰ پرو اینفینیکس همچنین دارای بلوتوث نسخه 5.3 و وای فای است و از پورت USB-C نیز برای انتقال سریع داده‌ها و شارژ سریع استفاده می‌کند.

با وجود یک باتری با ظرفیت 7000 میلی آمپر ساعت، اینفینیکس GT 10 Pro برای کاربرانی که به دنبال یک گوشی با باتری بزرگ هستند بی‌نظیر است. همچنین امکان شارژ سریع با توان 260 وات نیز به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن گوشی خود را شارژ کنید. البته بهتر است بدانید هنوز مجهز بودن این گوشی به قابلیت شارژ سریع ۲۶۰ واتی تایید نشده است

در نهایت، اینفینیکس GT 10 Pro یک انتخاب مناسب برای کاربرانی است که به دنبال یک گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش بزرگ، دوربین مناسب، عملکرد قوی و باتری بزرگ هستند. البته باید منتظر زمان عرضه این گوشی و رسانه‌ای شدن تمام مشخصاتش باشیم و ببینیم این محصول اینفینیکس با توجه به برچسب قیمتی که خواهد داشت، ارزش خرید دارد یا خیر.

نظر شما درباره برند اینفینیکس چیست؟ آیا حاضر به خرید گوشی از چنین برندهای نسبتا ناشناخته‌ای در بازار ایران هستید؟ نظر خود را با خانواده بزرگ گجت نیوز به اشتراک بگذارید.