تصاویر واقعی جدید شاسی بلند هاوال H5

تصاویر واقعی جدید هاوال H5، بزرگ ترین شاسی بلند گریت وال

هاوال اچ 5، بزرگ‌ترین شاسی بلند گریت وال رفته‌رفته راهی نمایندگی‌ها در چین می‌شود. در همین بین، تصاویر واقعی جدیدی از هاوال H5 منتشر شده است.

اخیراً با انتشار تصاویر رسمی از نمای بیرونی و فضای داخلی هاوال H5، بیشتر با این شاسی بلند سایز بزرگ آشنا شدیم. حالا در پی ورود این خودرو به نمایندگی‌های سراسر چین، تصاویر بیشتری از آن به انتشار رسیده است. H5 در واقع در گذشته شاسی بلندی کامپکت از هاوال بود، ولی حالا با ری‌برندینگ صورت گرفته، نام شاسی بلند فول سایزی است که بزرگ‌ترین اس یو وی گریت وال موتورز، شرکت مالک هاوال در نظر گرفته می‌شود.

تصاویر جدید شاسی بلند H5 هاوال

در تصاویر جدید منتشر شده از هاوال H5 می‌توان جزئیات طراحی آن را از زوایای مختلف مشاهده کرد. در نمای جلو این خودرو جلوپنجره برجسته کرومی و چراغ‌هایی بزرگ به چشم می‌آیند که به نوعی نمای جلو شاسی بلندهای آمریکایی را تداعی می‌کنند. در نمای کناری هم کشیدگی بدنه و طراحی ستون‌ها جای توجه دارد و نمای عقب این اس یو وی چینی هم دارای المان‌هایی مثل اسپویلر سقف و چراغ‌های عقب متصل به یکدیگر است.

نمای عقب شاسی بلند اچ 5

هاوال اچ 5 جدید که بر پایه پلتفرم پیکاپ گریت وال موتورز توسعه پیدا کرده است، با یک پیشرانه بنزین‌سوز 2 لیتری و یک پیشرانه دیزل 2 لیتری با گیربکس دستی 6 سرعته عرضه می‌شود. پیشرانه بنزین‌سوز این شاسی بلند 195 یا 221 اسب بخار خروجی خواهد داشت و نمونه دیزل هم قادر به تولید قدرت 163 اسب بخار خواهد بود. علاوه بر این، نیرو محرکه این خودرو هاوال هم به‌واسطه سیستم ساخته شرکت «بورگ وارنر» (BorgWarner)، به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

هاوال ظرف چند هفته گذشته علاوه بر انتشار تصاویر رسمی H5 اقدام به معرفی نسخه جدید شاسی بلند H6 با چهره جدید، آفرودر بیگ داگ مدل ۲۰۲۴ با طراحی رترو و اس یو وی آفرودی هاوال ژیانگ لونگ از سری دراگون کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*