تصاویر رسمی هاوال بیگ داگ مدل ۲۰۲۴

تصاویر رسمی هاوال بیگ داگ مدل 2024، آفرودر رترو چینی منتشر شد

مدل 2024 شاسی بلند آفرودی چینی هاوال بیگ داگ در راه است و به‌تازگی اولین تصاویر رسمی از این خودرو برند هاوال به نمایش گذاشته شد.

هاوال که مدتی پیش تصاویر نمای بیرونی و فضای داخلی H5 را به اشتراک گذاشت و همچنین نسخه جدید H6 را معرفی کرد، حالا تصاویر رسمی شاسی بلند آفرودی هاوال بیگ داگ مدل 2024 را منتشر کرده است. این شاسی بلند آفرودی با طراحی رترو در آینده به‌زودی با پیشرانه‌های 1.5 و 2 لیتری در بازار چین عرضه می‌شود. مدل کنونی این خودرو چینی بین 16 هزار و 700 تا 23 هزار و 400 دلار قیمت دارد و انتظار می‌رود مدل جدید با افزایشی جزئی نسبت به گذشته در دسترس قرار بگیرد.

تصاویر رسمی آفرودر چینی هاوال بیگ داگ مدل 2024

تصاویر رسمی هاوال بیگ داگ مدل ۲۰۲۴

مدل جدید این اس یو وی آفرودی هاوال دستخوش تغییراتی در نمای جلو و عقب شده است که از جمله می‌توان به جلوپنجره بزرگ‌تر با میله‌های نقره‌ای افقی ضخیم‌تر اشاره کرد. روی میله بالای جلوپنجره نوشته «HAVAL» نقش بسته و میله پایینی هم توخالی است. در دو طرف جلوپنجره چراغ‌های گِرد قرار گرفته‌اند که جزو المان‌های رترو طراحی این خودرو بر شمرده می‌شوند. باربند سقفی، اسپویلر سقف، چراغ‌های عقب سرتاسری به شکل U برعکس، خروجی‌های اگزوز مخفی و رینگ‌های 5 پر برخی دیگر از ویژگی‌های طراحی‌اند.

تصاویر رسمی هاوال بیگ داگ مدل ۲۰۲۴

هرچند هاوال بیگ داگ مدل 2024 به‌روزرسانی‌هایی در طراحی نمای بیرونی را به دنبال دارد، تغییری در ابعاد آن دیده نمی‌شود. این شاسی بلند کماکان 4620 میلی‌متر طول، 1890 میلی‌متر عرض، 1780 میلی‌متر ارتفاع و همچنین 2738 میلی‌متر فاصله بین دو محور دارد. این محصول هاوال با این ابعاد در دسته شاسی بلندهای کامپکت قرار می‌گیرد.

تصاویر رسمی هاوال بیگ داگ مدل ۲۰۲۴

این اس یو وی با پیشرانه‌های 1.5 و 2 لیتری در راه بازار چین است. پیشرانه 1.5 لیتری که با یک گیربکس دوکلاچه 7 سرعته جفت می‌شود، همچنان 181 اسب بخار قدرت و 275 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. پیشرانه 2 لیتری حالا توان تولید قدرت 234 اسب بخار را دارد که 26 اسب بخار بیشتر از خروجی مدل کنونی است. این نسخه 2 لیتری هم از گیربکس دوکلاچه 7 سرعته بهره می‌گیرد و نیرو محرکه آن به هر چهار چرخ توزیع می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*