تصاویر نمای داخلی شاسی بلند هاوال H5

تصاویر نمای داخلی شاسی بلند غول پیکر هاوال H5 منتشر شد

پس از نمای بیرونی، تصاویر نمای داخلی هاوال H5 به اشتراک گذاشته شد. این تصاویر دید خوبی از کابین بزرگ‌ترین شاسی بلند گریت وال ارائه می‌کنند.

چند روز قبل هاوال، زیرمجموعه گریت وال اولین تصاویر رسمی از H5 را منتشر کرد؛ خودرویی که در واقع بزرگ‌ترین شاسی بلند گریت وال بر شمرده می‌شود. با این حال، تصاویر رسمی منتشر شده از H5 به نمای بیرونی این خودرو محدود می‌شدند تا اینکه حالا هاوال تصاویر رسمی نمای داخلی آن را هم به اشتراک گذاشته است.

چند تصویر رسمی از نمای داخلی هاوال H5

تصاویر نمای داخلی شاسی بلند هاوال H5

در تصاویری که از نمای داخلی اچ فایو منتشر شده است، صندلی‌های چرمی قهوه‌ای به علاوه تریم مشابه چرمی برای پنل‌های درب‌ها و همچنین تریم پلاستیک و کروم در ناحیه داشبورد را مشاهده می‌کنیم. در مرکز داشبورد نمایشگری 12.3 اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی تعبیه شده است که حالت جدا از داشبورد یا همان «شناور» دارد. زیر همین نمایشگر، دریچه‌های شش‌ضلعی و کنترل‌های سیستم تهویه قرار گرفته‌اند که البته بخش قابل توجهی از آن‌ها فیزیکی‌اند. یک نمایشگر شناور دیگر هم پشت فرمان پیدا می‌شود که نقش نمایش اطلاعات ضروری به راننده را ایفا می‌کند.

همان‌طور که از عنوان «بزرگ‌ترین شاسی بلند گریت وال» انتظار می‌رود، هاوال H5 فضای فراوانی را در اختیار سرنشینان می‌گذارد. به‌طور دقیق‌تر، برای اینکه دید بهتری نسبت به ابعاد آن داشته باشید، باید اشاره کرد که 1905 میلی‌متر عرض و 3140 میلی‌متر فاصله بین دو محور دارد. گذشته از موضوع فضای موجود در کابین، این خودرو چینی در ردیف عقب دارای دریچه سیستم تهویه و همچنین 3 پشت سری برای هر کدام از سرنشینان این ناحیه است. امکان تنظیم صندلی‌های عقب با زوایای 27 و 31 درجه هم وجود دارد و چون فقط دو ردیف برای این SUV در نظر گرفته شده، صندوق عقب آن باید به‌اندازه کافی جادار باشد.

تصاویر نمای داخلی شاسی بلند هاوال H5

در نهایت، بالای سر سرنشینان کابین سقف پانورامای بزرگ با اندازه 0.8 متر مربع وجود دارد که وجود آن برای یک شاسی بلند حجیم مختص به خانواده‌ها ضروری است. در مجموع، بر اساس تصاویر رسمی نمای داخلی هاوال H5، این شاسی بلند کابینی ساده و سر راست دارد که در طراحی آن بیشتر از زرق و برق، روی کاربردی بودن تمرکز شده است.

هاوال اچ فایو در نیمه دوم سال جاری میلادی با قیمت بین ۱۶ هزار و ۶۰۰ تا ۲۰ هزار و ۷۰۰ دلار روانه بازار می‌شود. برای این شاسی بلند چینی، یک پیشرانه بنزین‌سوز 2 لیتری 163 اسب بخاری و یک پیشرانه دیزل 2 لیتری با خروجی 195 یا 221 اسب بخار ارائه خواهد شد. احتمالاً سیستم محرکه این خودرو دو دیفرانسیل یا همان چهار چرخ محرک باشد. در این بین، این نکته جای ذکر دارد که شاید یک نسخه هیبرید از H5 بر پایه سیستم پلاگین هیبرید Hi4 گریت وال هم به بازار عرضه شود.

نظر شما کاربران گجت نیوز درباره نمای بیرونی و داخلی هاوال H5 چیست؟