مراسم گلکسی آنپکد 2023

خلاصه مراسم گلکسی آنپکد 2023 و رونمایی از گوشی های تاشو جدید سامسونگ در 8 دقیقه + زیرنویس فارسی

در این مطلب می‌توانید خلاصه مراسم گلکسی آنپکد 2023 سامسونگ و رونمایی از محصولات جدید این شرکت کره‌ای را در یک ویدیوی 8 دقیقه‌ای به همراه زیرنویس مشاهده کنید.

روز گذشته شرکت کره‌ای سامسونگ مراسم بزرگ گلکسی آنپکد 2023 را برگزار کرد و در این رویداد شاهد رونمایی از محصولات جدید کره‌ای‌ها بودیم. گل سرسبد این محصولات، گوشی های تاشو جدید سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 بودند و البته محصولات مهم دیگری مانند ساعت های هوشمند جدید گلکسی واچ 6 و تبلت های جدید گلکسی تب اس 9 نیز رونمایی شدند.

در ویدیوی زیر می‌توانید خلاصه مراسم گلکسی آنپکد 2023 سامسونگ و رونمایی از گوشی های تاشو و سایر محصولات جدید این شرکت کره‌ای را در هشت دقیقه به همراه زیرنویس فارسی مشاهده کنید:

ویدیوی خلاصه مراسم گلکسی آنپکد 2023 سامسونگ

گلکسی زد فولد 5 سامسونگ از نظر طراحی ظاهری تغییر زیادی نسبت به نسل قبلی نکرده، اما ضخامت و وزن آن کاهش یافته و عملکرد لولاها نیز بهبود یافته است. این گوشی از استاندارد IPX8 بهره می‌برد تا کاربران هیچ نگرانی بابت نفوذ آب و گردوغبار به داخل دستگاه نداشته باشند. نمایشگر 6.2 اینچی بیرونی و 7.6 اینچی داخلی از نوع AMOLED برای این گوشی تاشو به کار رفته که تفاوتی با گذشته پیدا نکرده است. پشتیبانی از قلم S Pen نیز مانند گذشته در نسل پنجم گوشی تاشو گلکسی زد فولد وجود دارد.

تراشه قدرتمند و مدرن اسنپدراگون 8 نسل 2 به‌همراه 12 گیگابایت رم و باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 25 واتی، مشخصات فنی Galaxy Z Fold 5 را تکمیل می‌کنند. مشخصات دوربین این گوشی نیز مانند نسل قبلی است، اما با وجود ISP قدرتمندتر در تراشه، حالا عملکرد آن بهبود یافته و می‌تواند تصاویر بسیار بهتری را تهیه و ثبت کند.

گلکسی زد فلیپ 5 نیز گوشی تاشوی دیگر سامسونگی‌ها است که مهم‌ترین تغییر در آن، بزرگتر شدن نمایشگر کاور است. حالا نمایشگر 1.9 اینچی نسل قبلی جای خود را به نمایشگر 3.4 اینچی امولد داده که تقریبا نیمی از پنل بیرونی دستگاه را به خود اختصاص داده و می‌تواند بسیار مفید‌تر و کاربردی‌تر از گذشته باشد. ارتقای عملکرد دوربین، استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و لولاهای بهبود یافته از دیگر پیشرفت‌های Galaxy Z Flip 5 محسوب می‌شوند.

تبلت های سری گلکسی اس 9 سامسونگ نیز با هدف رقابت مستقیم با آیپدهای اپل در سه مدل معمولی، پلاس و اولترا از راه رسیده‌اند. این سری از تبلت‌ها نیز پیشرفت‌هایی در بخش نرم افزاری، تراشه و نمایشگر تجربه کرده‌اند. در نهایت به ساعت های هوشمند سری گلکسی واچ 6 می‌رسیم که در نسخه‌های کلاسیک و معمولی با انبوهی از امکانات سلامتی و تناسب اندام معرفی شده‌اند. این اسمارت‌واچ نیز با پیشرفت‌هایی همراه بوده که شاید مهم‌ترینش، استفاده از قاب چرخشی در آن است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*