شاسی بلند جدید میتسوبیشی

شاسی بلند جدید میتسوبیشی با طراحی به‌روز جذاب به نمایش گذاشته شد

میتسوبیشی تصاویر و برخی از مشخصات شاسی بلند کامپکت جدید خود را ارائه داد. این کراس اوور بر اساس کانسپت XFC میتسوبیشی ساخته شده است.

میتسوبیشی برای معرفی شاسی بلند کامپکت جدید خود که برای کشورهای جنوب شرقی آسیا تدارک دیده است طی نمایشگاه خودرو بین‌المللی اندونزی در تاریخ 10 آگوست (19 مرداد) برنامه دارد. این خودروساز ژاپنی پیش از رونمایی از این محصول جدید در این نمایشگاه، چند تصویر از زوایای عقب و جلو به‌همراه قسمتی از مشخصات آن را به اشتراک گذاشته است. با توجه به این تصاویر، این شاسی بلند مبتنی بر کانسپت XFC توسعه پیدا کرده است که سال گذشته نمایش داده شده بود. البته هنوز نام رسمی این خودرو بلند جدید مشخص نیست.

تصاویر و مشخصات شاسی بلند جدید میتسوبیشی

همان‌طور که اشاره شد، به‌وضوح این اس یو وی جدید Mitsubishi بر پایه کانسپت XFC ساخته شده است؛ البته با تغییراتی نظیر دستگیره‌های درب معمولی بیرون‌آمده، چراغ‌های کم‌زرق و برق‌تر و آینه‌های بغل مرسوم به‌جای دوربین.

در نمای جلو این خودرو جلوپنجره بزرگ با المان‌های کرومی افقی، لوگو برجسته میتسوبیشی در وسط و چراغ‌های دو بخشی جلب توجه می‌کنند. ناحیه کناری دارای المان‌هایی نظیر سقف شناور با ستون‌های مشکی، تورفتگی برجسته و دستگیره‌های درب و آینه‌های بغل عادی است که پیش‌تر ذکر شدند. نمای عقب را هم چراغ‌هایی جدا از هم با فرم شبیه به چراغ‌های جلو، اسپویلر سقف، پنل بزرگ پایین سپر و فرورفتگی صندوق عقب شکل می‌دهند. این شاسی بلند کامپکت ژاپنی سوار بر رینگ‌های 18 اینچی خواهد شد.

نمای جلو شاسی بلند جدید میتسوبیشی

بنا به اعلام میتسوبیشی، این شاسی بلند جدید آن 4390 میلی‌متر طول، 1810 میلی‌متر عرض و 1660 میلی‌متر ارتفاع دارد؛ این یعنی از هر نظری بزرگ‌تر از میتسوبیشی ASX (نسخه ریبج‌شده رنو کپچر) برای بازار اروپا است. فاصله کف بدنه این اس یو وی نسبت به سطح زمین هم به 222 میلی‌متر می‌رسد. در زمینه قوای محرکه باید اشاره کرد که میتسوبیشی برای آن یک پیشرانه 1.5 لیتری با گیربکس متغیر پیوسته یا همان سی‌وی‌تی برای انتقال قدرت به محور جلو در نظر گرفته است.

نمای عقب شاسی بلند جدید میتسوبیشی

هیچ تصویری از فضای داخلی اس یو وی جدید Mitsubishi در دسترس نیست، ولی مطلع شده‌ایم که سیستم صوتی سفارشی شرکت یاماها در آن به کار خواهد رفت. البته با مشاهده تصاویر متعلق به کابین کانسپت XFC احتمالاً به دیدی کلی از نحوه طراحی و چینش اجزای کابین این شاسی بلند تازه‌وارد دست پیدا می‌کنید.

میتسوبیشی بعد از رونمایی کامل از این شاسی بلند کامپکت جدید طی نمایشگاه خودرو اندونزی، آن را در کارخانه خود در شهر بکاسی در استان جاوه غربی این کشور تولید می‌کند. قرار است این محصول جدید این برند ژاپنی نهایتاً از ماه نوامبر پیش رو (آبان تا آذر) به مشتریان تحویل داده شود. حالا نظر شما کاربران گجت نیوز درباره طراحی خودرو جدید Mitsubishi چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*