نمایشگر آیفون سامسونگ

نمایشگر OLED آیفون 15 اپل را هم سامسونگ تولید می‌کند

شرکت سامسونگ مدت‌ها است به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده نمایشگر گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود و حالا قرار است نمایشگر آیفون ۱۵ که یکی از بزرگ‌ترین رقبای ماه‌های آینده سری گلکسی اس ۲۳ است را به عهده بگیرد.

سامسونگ یکی از غول‌های دنیای تکنولوژی است و قدرتش محدود به گوشی‌هایی که تولید می‌‌کند نمی‌شود. این شرکت کره‌ای مدت‌ها است تامین‌کننده اصلی نمایشگر دیگر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند است و حتی با بزرگ‌ترین رقیبش یعنی اپل همکاری به شدت نزدیکی دارد.

اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده‌اند نشان می‌دهند شرکت اپل برای تولید نمایشگر OLED گوشی‌های سری آیفون ۱۵ به سامسونگ چراغ سبز نشان داده و کره‌‌ای‌ها قرار است تمام نمایشگرهای گوشی‌های سری آیفون ۱۵ را تولید کنند. ظاهرا مراحل تست نمایشگرهای تولیدی سامسونگ آغاز شده اما هنوز ال جی و BOE این مرحله را آغاز نکرده‌اند.

کره‌ای‌ها، تنها انتخاب اپل!

ظاهرا سامسونگ از روز اول به عنوان تنها تامین‌کننده نمایشگرهای سری آیفون ۱۵ شناخته نشده و کوپرتینویی‌ها قصد داشتند در کنار استفاده از نمایشگرهای سامسونگ، از نمایشگرهای BOE و LG نیز استفاده کنند. با این حال فعلا این دو شرکت از برنامه اجرایی اپل عقب هستند و این شرکت آمریکایی راهی به جز همکاری دوباره با سامسونگ ندارد.

نمایشگر آیفون سامسونگ

این تنها خبر خوب برای سامسونگ نیست و ظاهرا وابستگی اپل به این شرکت همچنان ادامه خواهد داشت. اگر اخبار منتشر شده درست از آب در بیایند، سامسونگ حالا به صورت کامل جایگزین شرکت BOE‌ شده و قرار است در آینده‌ای نزدیک بخش بیشتری از پنل‌های امولد گوشی‌های اپل را تولید کند.

ظاهرا وضعیت ال جی بهتر از BOE نیست و این شرکت هم تا به امروز نتوانسته به برنامه‌های اپل برسد. هر چند اپل مدت‌ها است که می‌خواهد وابستگی خود به سامسونگ را کمتر کند اما با ادامه وضعیت فعلی، احتمالا باید چندین ماه دیگر به همکاری با یکی از بزرگ‌ترین رقبایش ادامه دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*