مقایسه تریم های تویوتا لندکروز مدل ۲۰۲۴

نگاهی به تریم های تویوتا لندکروز مدل 2024؛ تفاوت در چیست؟

تویوتا لندکروز مدل 2024 اخیراً با طراحی انقلابی بحث‌برانگیز معرفی شد. حالا به تفاوت های هر تریم نسخه جدید این شاسی بلند ژاپنی می‌پردازیم.

تویوتا مدتی قبل شروع به آماده‌سازی طرفداران خود برای بازگشت تویوتا لندکروز به بازار ایالات متحده کرد. این خودروساز ژاپنی نهایتاً پس از انتشار یک تصویر به‌عنوان تیزر، اخیراً اولین تصاویر رسمی کامل از لندکروز ۲۰۲۴ با تغییرات انقلابی را منتشر کرد. نسخه جدید این شاسی بلند پرطرفدار حالا جلوه‌ای متفاوت به خود گرفته است که بیشتر به امثال فورد برانکو و لندرور دیفندر شباهت دارد؛ شاسی بلندهایی جذاب که ترکیبی از طراحی قدیمی و به‌روز را در پیش گرفته‌اند. تویوتا مدل 2024 شاسی بلند تویوتا لندکروز را در 3 تریم متفاوت روانه بازار خواهد کرد که در ادامه به مقایسه آن‌ها خواهیم پرداخت.

پیش از این، باید بدانید که تویوتا لندکروز 2024 در محدوده قیمت 55 هزار دلار عرضه می‌شود، در حالی که نسخه پیشین آن در ارزان‌ترین حالت 90 هزار دلار برای خریدار هزینه داشت. این نشان می‌دهد که تویوتا با این نسخه جدید بخش گسترده‌تری از رانندگان را هدف گرفته است تا بتواند عملکرد مطلوب خود از همان ابتدا را تضمین کند. همچنین همه تریم‌های مدل 2024 تویوتا لندکروز با پیشرانه هیبرید 2.4 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ i-FORCE MAX عرضه می‌شوند. این پیشرانه که در تویوتا تاکوما مدل 2024 هم به کار رفته است، توان تولید قدرت 326 اسب بخار و گشتاور 630 نیوتن متر را دارد.

البته در مقطع کنونی جزئیات دقیقی درباره قیمت 3 تریم موجود برای لندکروز جدید موجود نیست؛ همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، صرفاً مطلع شده‌ایم که قیمت پایه این اس یو وی حدود 55 هزار دلار خواهد بود.

نگاهی به تریم های تویوتا لندکروز جدید مدل 2024

تریم 1958

مقایسه تریم های تویوتا لندکروز مدل ۲۰۲۴

تریم پایه لندکروز «1958» نام دارد که اشاره‌ای به سال ورود اولین نسخه از این شاسی بلند به ایالات متحده است. چراغ‌های ال‌ای‌دی گِرد بزرگ به سبک و سیاق قدیمی با مه‌شکن‌های گرد ساده، اصلی‌ترین تفاوت این تریم نسبت به بقیه تریم‌ها هستند. البته 1958 با اینکه مدل پایه این اس یو وی بر شمرده می‌شود، از امکانات متعددی برای رانندگی آفرود بهره می‌برد؛ مثل قفل دیفرانسیل عقب، سیستم Crawl Control که عملاً کروز کنترل سرعت پایین است و اینورتر AC با توان 2400 واتی جهت تامین برق برای کمپینگ.

تویوتا برای کابین تریم 1958 این شاسی بلند صندلی‌های پارچه‌ای مشکی با تنظیم دستی، نمایشگر لمسی 8 اینچی سیستم اطلاعات و سرگرمی با پشتیبانی بی‌سیم از اپل کارپلی و اندروید اوتو به‌صورت استاندارد، سیستم صوتی فراگیر با 6 اسپیکر و گرمکن فرمان را ارائه می‌کند.

تریم Land Cruiser

مقایسه تریم های تویوتا لندکروز مدل ۲۰۲۴

تریم دوم میان‌رده تویوتا لندکروز سری 70 مدل 2024 که به‌سادگی «Land Cruiser» نام گرفته است، در وهله اول با نمای جلو خود از سایر تریم‌ها متمایز می‌شود. این تریم دارای چراغ‌های ال‌ای‌دی مستطیلی باریک در نمای جلو و مه‌شکن‌هایی است که بین نور سفید و کهربایی سوئیچ می‌کنند.

همان‌طور که انتظار می‌رود، تریم Land Cruiser از لحاظ امکانات آفرود یک قدم رو به جلو بر می‌دارد و به آنتی رول بار جلو با قابلیت غیرفعال‌سازی جهت بهبود تعلیق جلو، تایرهای قطور، سیستم Multi-Terrain Monitor متشکل از چندین دوربین برای مشاهده موانع و نمایشگر لمسی 12.3 اینچی مجهز است. سیستم صوتی ارتقا یافته با 10 اسپیکر، روکش چرم مصنوعی برای صندلی‌ها به‌همراه آپشن چرم واقعی و گرمایش و تهویه صندلی‌ها برخی دیگر از ویژگی‌های این ترم لندکروزند.

تریم Land Cruiser حتی پکیجی ویژه را به دنبال می‌آورد که سیستم صوتی فراگیر با 14 اسپیکر، آینه عقب دیجیتال، سانروف و رینگ‌های 20 اینچی را در بر می‌گیرد.

تریم First Edition تویوتا لندکروز مدل 2024

مقایسه تریم های تویوتا لندکروز مدل ۲۰۲۴

بالارده‌ترین تریم لندکروز با نام First Edition فقط در 5 هزار دستگاه به تولید می‌رسد. در نمای بیرونی این تریم دوباره چراغ‌های گِرد مثل تریم 1958 را مشاهده می‌کنیم، با این تفاوت که مه‌شکن‌ها فرم مستطیلی دارد و نمای جلو همرنگ با بدنه است.

وقتی هم بحث امکانات در میان باشد، این تریم همان پکیج ویژه را نه در قالب آپشن، بلکه به‌صورت استاندارد پیش رو مشتریان می‌گذارد. ضمن اینکه رنگ‌های دوتایی، صفحه‌های محافظ یا اسکید پلیت و گاردهای ناحیه کناری امکانات منحصر به این نسخه‌اند.