نسل جدید کیس گیمینگ الین ویر Aurora R16

نسل جدید کیس گیمینگ الین ویر Aurora R16 معرفی شد؛ متفاوت‌ترین کامپیوتر جهان برای گیمرها!

نسل جدید کیس گیمینگ الین ویر Aurora R16 با ظاهری منحصر به‌فرد، کارت‌های گرافیک RTX 4080، خنک‌کنندگی فوق‌العاده و بروزترین امکانات مخصوص بازی معرفی شد.

الین ویر، کیس کامپیوتر جدیدی را به بازار کامپیوترهای گیمینگ معرفی کرد. این دیوایس نسل جدید کیس گیمینگ الین ویر Aurora R16 است که نسخه ارتقا یافته‌تری نسبت به کیس پرچمدار پیشین شرکت Alienware محسوب می‌شود. و در حالی که کمتر از یک سال از عرضه مدل R15 به بازار می‌گذرد، این نسل حالا طراحی و امکانات متفاوتی را ارائه می‌کند.

نسل جدید کیس گیمینگ الین ویر Aurora R16

مدل R16 برخلاف نسل قبلی که با کاور پلاستیکی بزرگ خودش، حجم زیادی از میز کامپیوتر شما را اشغال می‌کرد، ابعاد جمع‌و‌جورتری دارد. در عین حال طراحی جذابی دارد که ظاهر منحصر به‌فردی به ستاپ گیمینگ شما می‌بخشد. به‌طور کلی این کیس 40 درصد کوچک‌تر از نسل قبلی کوچک‌تر از قبلی شده، ما در عین حال حجم 25.2 لیتری را همانند نسل گذشته ارائه می‌کند. ورود و خروج هوا نیز در این کیس 20 درصد سریع‌تر اتفاق می‌افتد تا سیستم شما خنک‌تر بماند.

در نخستین نگاه، شما متوجه طراحی مثلثی شکلی به‌نام “Legend 3” می‌شوید که الین ویر اوایل سال از آن در طراحی لپ تاپ‌های گیمینگ خودش نیز استفاده کرده بود. همراه این کیس، نرم افزار Alienware Command Center نیز در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت.

نسل جدید کیس گیمینگ الین ویر Aurora R16

ورودی‌های هوای این کیس نیز بیش از 54 درصد بزرگ‌تر شده‌اند. علاوه بر این، کیس جدید الین ویر دو اسلات M.2 PCIe با ارائه 8 گیگ حافظه و پشتیبانی از وای فای 6E و اترنت 2.5 گیگابیت بر ثانیه‌ای را ارائه می‌کند. از دیگر امکانات آن باید به پشتیبانی تا 64 گیگ رم DDR5-5600، پورت USB تایپ C با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه‌ای، سه پورت 5 گیگابیت بر ثانیه‌ای USB-A و یک جک 3.5 میلی‌متری هدست در جلو و همینطور یک پورت 20 گیگابیت بر ثانیه‌ای USB-C، یک پورت 10 گیگابیت بر ثانیه‌ای USB-C و دو پورت 5 گیگابیت بر ثانیه‌ای USB-A به‌همراه یک جفت پورت USB 2.0 با سرعت 2.5 گیگابیت بر ثانیه‌ای اشاره کرد.  این کیس گیمینگ همچنین از پردازنده نسل سیزدهمی اینتل Core i9 13900F قدرت می‌گیرد.

قیمت کیس گیمینگ جدید الین ویر

الین ویر این کیس جدید و جذاب را با قیمت 1750 دلاری عرضه می‌کند. این کیس در بازار آمریکا با کارت گرافیک RTX 4070 یا RTX 4070 Ti و در سایر بازارها با کارت‌های RTX 3050 یا RTX 4080 عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*