مشخصات فنی وحشتناک ردمی K60 اولترا

مشخصات فنی وحشتناک ردمی K60 اولترا تأیید شد؛ نمایشگر اولد ۱۴۴ هرتزی و فیلمبرداری 8K

شیائومی مشخصات فنی گوشی جذاب ردمی K60 اولترا خود را تأیید کرد. این گوشی شگفت‌انگیز از یک نمایشگر اولد ۱۴۴ هرتزی بهره می‌برد. اما این پایان ماجرا نیست!

پس از مدت‌ها و انتظار فراوان، شیائومی سرانجام در رویدادی مشخصات فنی گوشی پرچمدار ردمی کی ۶۰ اولترا را به‌صورت رسمی تأیید کرد. این محصول در واقع نسخه چینی شده گوشی شیائومی ۱۳ تی پرو است و اشتراکات بسیار زیادی با آن دارد.

ردمی K60 اولترا ؛ یک پرچمدار شگفت‌انگیز چینی با تراشه دایمنسیتی

همانطور که انتظار داشتیم این گوشی از چیپست دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس که قدرتمندترین تراشه موبایل ساخت شرکت مدیاتک است، قدرت می‌گیرد. این تراشه موفق شده در بنچمارک انتوتو ۱.۷ میلیون امتیاز را کسب کند. اما شیائومی در کنار این تراشه، از یک چیپ اختصاصی به‌نام Pixelworks X7 نیز استفاده کرده که به‌عنوان کمک پردازنده‌ای برای نمایشگر فعالیت می‌کند. این تراشه با استفاده از روش‌های درون یابی، بار سنگینی را از روی دوش پردازشگر گرافیکی برمی‌دارد و باعث کاهش قابل توجه مصرف انرژی می‌شود.

مشخصات فنی وحشتناک ردمی K60 اولترا

چیپست پیکسل ورک ایکس ۷ نه تنها عملکرد گوشی در بازی‌ها را با افزایش نرخ فریم ارتقا می‌دهد، بلکه تجربه ویدیویی بهتری را هم ارائه می‌کند. تراشه اختصاصی شیائومی با کمک گرفتن از الگوریتم‌های هوش مصنوعی، می‌تواند به‌طور قابل توجهی نویز ویدیوها را کاهش دهد.

چیپست دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس از پردازنده سیگنال تصویر Imagiq 890 استفاده می‌کند و به گوشی ردمی K60 اولترا اجازه فیلمبرداری 8K با نرخ ۲۴ فریم بر ثانیه را می‌دهد. برخلاف نسل قبلی این گوشی، شما همچنین می‌توانید با رزولوشن 8K فیلمبرداری هم کنید. ردمی کی ۵۰ اولترا که سال گذشته عرضه شده بود، از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام قدرت می‌گرفت.

از دیگر امکانات این گوشی که امروز توسط خود شیائومی تأیید شده می‌توان به حضور یک نمایشگر اولد با رزولوشن چشمگیر 1.5K و نرخ تازه‌سازی فوق سریع ۱۴۴ هرتزی اشاره کرد. این نمایشگر با سرعت فوق‌العاده خودش می‌تواند تجربه گیمینگ شگفت‌انگیزی را به‌خصوص در بازی‌های FPS به‌ارمغان بیاورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*