رابط کاربری MIUI 15

رابط کاربری MIUI 15 شیائومی معرفی شد

در جریان معرفی ردمی K60 اولترا، شیائومی از رابط کاربری مورد انتظار MIUI 15 نیز رونمایی کرد. می یو آی 15 در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

شیائومی در خلال معرفی گوشی جدید خود، ردمی K60 اولترا، از برخی ویژگی‌های رابط کاربری MIUI 15 رونمایی کرد. طی این رویداد، گوشی K60 Ultra به‌عنوان اولین دستگاهی که به‌روزرسانی MIUI 15 را دریافت کرده، به‌نمایش درآمد که حاکی از ویژگی‌های جدید و بهبودهای مختلف به‌منظور ارتقای تجربه کاربر بود.

بیشتر بخوانید:

رابط کاربری MIUI 15 ؛ از تاریخ انتشار تا قابلیت‌های جدید و گوشی‌های هماهنگ

اگرچه هنوز جزئیات دقیق و تاریخ عرضه نسخه جدید می‌ یو‌ آی اعلام نشده است، اما شیائومی وعده داد که رابط کاربری MIUI 15 در آینده نزدیک برای دستگاه‌های واجد شرایط منتشر خواهد شد. کاربران با دریافت این نسخه قادر به بهره‌گیری از مجموعه جدید ویژگی‌ها، پیشرفت‌ها و بهبودهای بصری در بخش‌های مختلف نرم‌افزاری خواهند بود.

رابط کاربری MIUI 15

هم‌چنین ردمی K60 اولترا که اولین گوشی عرضه شده با این رابط کاربری خواهد بود، طبق وعده شیائومی یک دستگاه قدرتمند با طیف وسیعی از ویژگی‌های چشم‌گیر است که می‌تواند علاقه‌مندان گوشی‌های هوشمند را به‌خود جذب کند. علاوه بر آن، نسخه مورد انتظار MIUI 15 با بهینه‌سازی و ارتقای تجربه کاربری، موقعیت شیائومی را به‌عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت گوشی‌های موبایل تقویت خواهد کرد.

طرفداران شیائومی این روزها مشتاقانه در انتظار جزئیات بیشتر و تاریخ انتشار رسمی MIUI 15 هستند. در همین حین، این غول چینی نیز به‌طور پیوسته در تلاش است تا آخرین فناوری و تجربیات کاربری به‌روز را ارائه دهد.