گوشی شیائومی ردمی کا 60 اولترا

گوشی شیائومی ردمی کا 60 اولترا رکورد بنچمارک انتوتو را شکست!

گوشی شیائومی ردمی کا 60 اولترا – Xiaomi Redmi K60 Ultra موفق شده رکورد بالاترین امتیاز در پلتفرم بنچمارک‌گیری انتوتو را به‌نفع خود تغییر دهد.

بازار گوشی‌های هوشمند به‌شدت رقابتی است و گوشی‌سازها همیشه در تلاش‌اند تا در صدر فهرست سازندگان قرار بگیرند. کمپانی شیائومی به‌تازگی کمپین‌های تبلیغاتی خود در مورد گوشی ردمی کا 60 اولترا را راه‌اندازی کرده و هر از گاهی اطلاعات جذابی از پرچمدار توانمندش را فاش می‌کند. این شرکت چینی امروز میزبان یک رویداد خبری بود که در آن مشخصات فنی وحشتناک ردمی K60 اولترا را تأیید کرد. اما در کنار آن، چینی‌ها مدعی شده‌اند که گوشی جدید آن‌ها رکورد بالاترین امتیاز بنچمارک انتوتو را ثبت کرده است.

چینی‌ها با ردمی کا 60 اولترا به‌دنبال تغییر بازی در بازار هستند

آخرین رکوردی که در این پلتفرم بنچمارک‌گیری ثبت شده بود، متعلق به گوشی وان پلاس Ace 2 Pro و کسب ۱ میلیون و ۷۳۳ هزار و ۷۰۳ امتیاز بود. گوشی وان پلاس از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ قدرت می‌گیرد. اما گوشی جدید ردمی کی ۶۰ اولترا شیائومی حالا با چیپست چینی دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس مدیاتک رکورد این گوشی را زده و ۱ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۷۱۴ امتیاز را به‌دست آورده است.

گوشی شیائومی ردمی کا 60 اولترا

چیپست دایمنسیتی از یک پردازنده ۸ هسته‌ای بهره می‌برد و با فناوری ۴ نانومتری طراحی و تولید شده است. حداکثر فرکانس آن ۳.۳۵ گیگاهرتز بوده و پردازشگر گرافیکی قدرتمندی به‌نام Immortalis G715 را هم در اختیار دارد. این‌ها تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای هستند که می‌توانید در گوشی آینده شرکت شیائومی وجودشان را تجربه کنید.

شیائومی می‌گوید در کنار تراشه مرکزی این گوشی، یک چیپ اختصاصی به‌نام Pixelwork را نیز استفاده کرده که می‌تواند تجربه گیمینگ متفاوتی را ارائه کند.

گوشی ردمی کا 60 اولترا شیائومی از نمایشگری با نرخ رفرش چشمگیر ۱۴۴ هرتزی و رزولوشن مناسب 1.5K بهره می‌برد. این نمایشگر به فناوری OLED مجهز است و این یعنی رنگ‌های مشکی بسیار غنی را به‌نمایش خواهد گذاشت. طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری از این محصول به‌دست ما خواهد رسید که با شما به‌اشتراک می‌گذاریم.