سیم کارت های دائمی نوجوانان

فروش ویژه سیم کارت های دائمی نوجوانان و زمردی همراه اول تا پایان تابستان ادامه دارد

فروش ویژه سیم کارت های دائمی نوجوانان و زمردی همراه اول تا پایان تابستان ادامه دارد. همراه اول برای این طرح قرعه کشی یکسال اینترنت رایگان برای 1000 نفر را نیز در نظر گرفته است.

اپراتور همراه اول فروش ویژه سیم کارت های دائمی نوجوانان و زمردی خود را با توجه به این‌که شیوه اتصال پس‌پرداخت در مصرف‌کنندگان نوجوان محبوبیت زیادی دارد، آغاز کرده است. اپراتور همراه اول اکنون بیش از 23 میلیون مشترک فعال دائمی تلفن همراه در کشور دارد که آن را به پرچمدار مشترکان دائمی تلفن همراه تبدیل کرده است.

فروش سیم کارت های دائمی نوجوانان و زمردی همراه اول

در همین راستا اپراتور همراه اول فروش ویژه سیم کارت دائمی نوجوانان با تخفیف 50 درصدی را تا پایان تابستان 1402 ادامه می‌دهد که متقاضیان می‌توانند این سیم کارت‌ها را با پرداخت 60 هزار تومان خریداری کنند.

سیم کارت دائمی ویژه نوجوان فقط به افراد 6 تا 18 سال ارائه خواهد شد که شامل بسته خوش‌آمد 40 گیگابایت اینترنت خانواده 10 ماهه می‌شود. ضمن این‌که برای این سیم کارت بسته 200 دقیقه مکالمه داخل شبکه 30 روزه، بسته 20 دقیقه مکالمه خارج شبکه 30 روزه و 200 پیامک 30 روزه نیز ارائه شده است.

همچنین همراه اول در این طرح، قیمت خرید سیم کارت های دائمی زمردی را از 166 هزار و 800 تومان به 100 هزار تومان کاهش داده است و تمامی متقاضیان خرید سیم کارت دائمی می‌توانند تا پایان تابستان برای خرید، فرایند ثبت درخواست را انجام دهند.

همراه اول برای سیم کارت دائمی زمردی نیز بسته خوش‌آمد 30 گیگبایت اینترنت یک ماهه با 50 درصد تخفیف مکالمه درون شبکه و 100 پیامک رایگان ماهیانه به مدت 6 ماه در نظر گرفته است.

همچنین آن دسته از متقاضیانی که تا پایان تابستان برای خرید و فعالسازی این دو سیم کارت اقدام کنند، در قرعه کشی 1000 بسته اینترنت نامحدود یک ساله شرکت داده خواهند شد.

متقاضیان با مراجعه به تمامی مراکز فروش و خدمات همراه اول یا فروشگاه آنلاین همراه اول به آدرس Shop.mci.ir می‌توانند برای خرید سیم کارت دائمی نوجوانان و سیم کارت‌های دائمی زمردی درخواست خود را ثبت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*