تریلر کال آف دیوتی مدرن وارفر ۳

کال آف دیوتی مدرن وارفار ۳ رسما معرفی شد

بازی کال آف دیوتی مدرن وارفار ۳، یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال سرانجام پس از مدت‌ها انتظار معرفی شد. اکتیویژن این بازی را با یک تیزر کوتاه معرفی کرد، تیزری که چهره‌هایی آشنا از نسخه‌های قدیمی کالاف در آن هستند.

اکتیویژن سرانجام پرده از جدیدترین نسخه از سری بازی‌های کال آف دیوتی برداشت. این نسخه از بازی Call of Duty با نام Modern Warfare 3 منتشر خواهد شد.فعلا خبری از گیم پلی این بازی نیست اما در هفته‌های آینده، اطلاعات بیشتری از این بازی مورد انتظار رسانه‌ای خواهد شد.

تریلر معرفی بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 | کال آف دیوتی مدرن وارفار ۳

رونمایی رسمی امروز با یک تریلر کوتاه اتفاق افتاد اما مدت‌ها است اخبار و شایعات زیادی درباره بازی مدرن وارفار ۳ در شبکه‌های اجتماعی به گوش می‌رسد. نکته مهم درباره این بازی، این است که چند چهره آشنا از سری Call of Duty یعنی کاپیتان پرایس و ولادیمیر ماکاروف در آن حضور دارند؛ شخصیت‌هایی که یادآور روزهای خوب این سری بازی محبوب هستند. هر چند این تریلر چیزهای زیادی از بازی جدید سری کال آف دیوتی افشا نکرد اما جمله “هرگز دشمنان خود را زنده به گور نکنید” و دیدن چهزه شخصیت‌های دوست داشتنی این سری، برای هر کالاف‌بازی یک اتفاق مهم است.

اطلاعات زیادی درباره بازی کال آف دیوتی مدرن وارفار ۳ رسانه‌ای نشده بود اما از مدت‌ها قبل نام این بازی افشا شده بود. اکتیویژن هم مدتی قبل نام این بازی را پس از افشای گسترده اطلاعات تایید کرد.

با این که اکتیویژن اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نکرده اما می‌دانیم استودیو بازی‌سازی Sledgehammer Games وظیفه توسعه بازی جدید سری کال آف دیوتی را بر عهده دارد. همچنین می‌دانیم این بازی ادامه مستقیم Call of Duty Modern Warfare 2 است.

نسخه جدید کال آف دیوتی

نسخه جدید کال آف دیوتی به زودی منتشر خواهد شد و در هفته‌های آینده اطلاعاتی مانند سیستم مورد نیاز و تریلر گیم پلی رسانه‌ای می‌شود.

پیش از این گفته می‌شد نسخه سال گذشته بازی کال اف دیوتی با نام مدرن وارفار ۳ عرضه شود اما اکتیویژن سال گذشته نسخه کلد وار را راهی بازار کرد. با این حال ظاهرا توسعه نسخه مدرن وارفار ۳ از مدت‌ها پیش در جریان بوده است. بازی کال اف دیوتی مدرن وارفر ۳ نوزدهم آبان ماه امسال برای کنسول‌های نسل نهمی و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. ماجراهای اکتیویژن و مایکروسافت هم تاثیری در انتشار این بازی برای کنسول نسل نهمی سونی ندارند و حداقل تا ده سال دیگر این سری برای پلی استیشن عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره بازگشت بازی کال آف دیوتی به ریشه‌هایش چیست؟ آیا این نسخه می‌تواند موفقیت مدرن وارفیر ۱ و ۲ را تکرار کند؟ در بخش نظرات با گجت نیوز کاربرانش همراه شوید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*