لپ تاپ گیمینگ MSI Cyborg 15

بررسی ویدیویی لپ تاپ گیمینگ MSI Cyborg 15

اگر می‌خواهید با هزینه‌ای معقول لپ تاپ قدرتمند و گیمینگی را تهیه کنید که از کارت گرافیک‌های جدید انویدیا بهره ببرد، در بررسی ویدیویی لپ تاپ گیمینگ MSI Cyborg 15 با ما همراه باشید.

این روزها به دلیل افزایش سرسام‌آور نرخ دلار تهیه لپ تاپ و گوشی موبایل نیز برای عموم مردم دشوار شده است. به همین خاطر بسیاری از افراد به دنبال لپ تاپ هایی هستند که بتوانند با هزینه‌ای معقول ضمن انجام دادن کارهای روزمره خود، پروژه‌های تدوینی‌شان را با آن‌ها انجام دهند و بازی‌های روز را هم با کیفیتی معقول تجربه کنند. در نتیجه لپ تاپ های گیمینگ محبوبیت بسیار بیشتری در بازار ایران پیدا کرده‌اند.

کمپانی MSI لپ تاپ های متنوعی برای کاربری‌های متفاوت تولید می‌کند و سری سایبورگ 15 – Cyborg 15 برای تجربه‌ی بازی‌های جدید در بهترین کیفیت طراحی شده‌اند و در ویدیو پایین می‌توانید بررسی کامل MSI Cyborg 15 A12V را تماشا کنید که از کارت گرافیک قدرتمند RTX 4050، پردازنده اینتل i12650 – 7H و 16 گیگابایت رم DDR5 بهره می‌برد.

نگاهی دقیق به ویژگی‌های لپ تاپ گیمینگ MSI Cyborg 15 A12V

باتری این لپ تاپ در استفاده‌های سنگین و نیمه‌سنگین مانند تدوین با پریمیر یا تجربه بازی‌ها در حدود 6 تا 7 ساعت دوام می‌آورد که واقعا خوب و راضی کننده است. همچنین شارژر 120 واتی داخل کارتن ام‌اس‌ای سایبورگ 15 وجود دارد که سرعت شارژ عالی به شما می‌دهد و در کل باتری این لپ تاپ یکی از نقاط قوت آن به شمار می‌رود.

لپ تاپ گیمینگ MSI Cyborg 15

بخش پشتی لپ تاپ گیمینگ MSI Cyborg 15 A12V طراحی شفافی دارد که به همین خاطر می‌توانید قطعات داخلی دستگاه را ببینید

علاوه‌بر باتری این لپ تاپ گیمینگ از اسپیکرهای مناسبی نیز برخوردار است و طراحی بخش بالایی و فلزی آن دل‌رباست؛ اگرچه ما طراحی بخش زیرین Cyborg 15 A12V را چندان دوست نداشتیم.

نظر شما درباره لپ تاپ های سری سایبورگ 15 چیست؟ آیا به خرید آن‌ها فکر می‌کنید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*