سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا

گلکسی اس 24 اولترا با این ظاهر دیدنی و تازه از راه می‌رسد+ ویدیو

سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا با ظاهری جدید و پردازنده قدرتمند روانه بازار خواهد شد. در ادامه با جزئیات طراحی و مشخصات Samsung Galaxy S24 Ultra آشنا می‌شویم.

شرکت سامسونگ قصد دارد از گوشی های سری گلکسی اس 24 خود در ابتدای سال 2024 پرده‌برداری کند. در همین راستا به‌تازگی یک کانال یوتیوبی با انتشار ویدیوی مفهومی از این پرچمدار جدید سامسونگ برخی از مشخصات و جزئیات طراحی آن را فاش کرد.

ویدیوی از سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا

کانال یوتیوبی 4RMD اعلام کرد سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا از یک نمایشگر تخت 6.9 اینچی با نرخ تازه‌سازی 144 هرتز و حاشیه‌های باریک بهره می‌برد. همچنین این نسخه به دوربین سلفی زیر نمایشگر نیز مجهز شده است. چنین جزئیاتی نشان می‌دهد پرچمدار جدید سامسونگ نسبت به نسل فعلی خود به میزان قابل توجه‌ای ارتقا پیدا کرده و اکنون به سری نوت شباهت بیشتری دارد.

طبق ویدیوی مفهومی منتشر شده از گلکسی اس 24 اولترا، این دستگاه از فریم تیتانیومی بهره می‌برد و طراحی دوربین اصلی نیز دست‌خوش تغییرات زیادی شده است. همچنین پرچمدار سامسونگ اکنون به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی ارتقا پیدا کرده برای ثبت تصاویر باکیفیت در فضاهای تاریک، به دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی و دوربین 12 مگاپیکسلی پریسکوپی مجهز شده است.

مشخصات گلکسی S24 اولترا 

گلکسی اس 24 اولترا

سامسونگ گلکسی S24 قرار است با تراشه نسل 3 اسنپدراگون 8 روانه بازار شود. البته سامسونگ برای برخی از نسخه‌های این گوشی هوشمند تراشه اگزینوس 2400 را نیز در نظر خواهد گرفت. نسخه اولترا این این دستگاه به احتمال زیاد با 16 گیگابایت رم عرضه خواهد شد.

طبق ویدیوی منتشر شده، گلکسی S24 Ultra با 6 رنگ شامل سبز، قرمز، طلایی، مشکی، بنفش و سفید روانه بازار می‌شود. از سایر ویژگی‌های این پرچمدار سامسونگ می‌توان به جایگاه ویژه قلم S Pen و باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. همچنین نسخه اولترا گلکسی اس 24 به احتمال زیاد حدود 1 هزار و 200 دلار قیمت خواهد داشت.

گفتنی است این ویدیوی مفهومی بر اساس شایعات پیرامون پرچمدار جدید سامسونگ طراحی شده و ممکن است نسبت به نسخه اصلی که در اوایل سال 2024 معرفی می‌شود، تفاوت داشته باشد.