مجموعه کاویار با تم باربی

گجت های لاکچری با تم باربی؛ کاویار از نسخه لوکس آیفون 15 پرو، گلکسی زد فلیپ 5 و اپل واچ 9 رونمایی کرد

کاویار (Caviar)، شرکتی که به‌دلیل تولید نسخه‌های لوکس از گوشی‌های موبایل شناخته می‌شود، به تازگی از مجموعه گجت های لاکچری با تم باربی خود رونمایی کرده است.

کاویار از مجموعه جدید گجت های لاکچری خود با تم باربی رونمایی کرد. این مجموعه شامل گلکسی زد فلیپ 5، گوشی‌های معرفی نشده آیفون 15 پرو و پرو مکس و ساعت اپل واچ سری 9 می‌شود که این دستگاه‌های لوکس با طلا و الماس تزئین شده و به صورتی تغییر رنگ پیدا خواهند کرد.

گجت های لاکچری کاویار با تم باربی چگونه هستند؟

مجموعه کاویار با تم باربی - آیفون 15

یک حکاکی لیزری از طرح کفش باربی در پشت رندر آیفون 15 به چشم می‌خورد. آیفون 15 همچنین دارای 61 کریستال سواروسکی در اطراف ماژول دوربین خود خواهد بود، در حالی که فریم پشت آن طراحی پوست تمساحی صورتی رنگ دارد. در فریم بدنه نیز از طلای 24 عیار استفاده شده است.

مجموعه کاویار با تم باربی - اپل واچ سری 9

محصول دیگر مجموعه کاویار با تم باربی اپل واچ سری 9 است که دارای بدنه سفارشی ساخته شده از فولاد ضد زنگ 316L با روکش PVD رزگلد، پیچ و مهره‌های تزئینی طلایی، گیره و دکمه چرخان خواهد بود. خود بند لاستیکی رنگ صورتی مایل به بنفش دارد که نمی‌توان آن را تعویض کرد.

مجموعه کاویار با تم باربی - گلکسی زد فلیپ 5

گلکسی زد فلیپ 5 نیز در قسمت پایینی قاب عقب خود به طراحی‌های طلایی رنگ با یک کفش پاشنه‌بلند در مرکز خود با 49 یاقوت تزئین شده است. در وسط بدنه‌ی پایینی این محصول همچنین یک توپ پشمالو به رنگ صورتی نیز به چشم می‌خورد.

مجموعه کاویار با تم باربی

هر سه محصول این مجموعه جدید کاویار در تعداد محدود عرضه می‌شوند و فقط 99 عدد از هر کدام وار بازار خواهد شد. باید اشاره کنیم که این محصولات در این مرحله صرفاً رندرهای زیبا هستند، اما اگر تقاضای این دستگاه‌های لوکس و گران‌قیمت افزایش یابد، شرکت Caviar با خوشحالی یکی را می‌سازد، به شرطی که مشتری پول خرید آن را داشته باشد.

بنابراین در صورت تمایل می‌توانید اپل واچ سری 9 را با قیمت 1900 دلار، آیفون 15 پرو را با قیمت 7990 دلار و گلکسی زد فلیپ 5 را با قیمت 8560 دلار سفارش دهید. اگرچه گزینه‌ دیگری نیز در مجموعه کاویار با تم باربی برای آیفون 14 پرو وجود دارد که قیمت آن 7270 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*