اکانت تلگرام

اعتبار دهی به اکانت تلگرام خود با خرید تیک آبی

داشتن اعتبار یکی از آن خصلت‌های بسیار والایی است که هر انسانی می‌تواند آن را کسب کند و همه‌ی افراد دوست دارند که اعتبار داشته باشند و یا حرف‌های آن‌ها را معتبر در نظر بگیرند.

اللخصوص که امروزه صفحات مجازی این امکان را به ما می‌دهند تا بتوانیم به خوبی خود را به مخاطب نشان دهیم. فرقی نمی‌کند که اکانت شما شخصی است یا مختص به کسب و کار است، داشتن اعتبار و حقیقی بودن اکانت شما، باعث می‌شود افراد بسیار زیادی به سمت شما جذب شوند.

در ادامه به بررسی بدست آوردن اعتبار از طریق تیک آبی تلگرام می‌پردازیم.

تیک آبی تلگرام

همه‌ی ما بارها تیک آبی را در شبکه‌های اجتماعی دیده‌ایم که نشان دهنده‌ی معتبر بودن اکانت سلبریتی‌ها یا برندها است اما در سال‌های اخیر، بسیاری از اکانت‌های شخصی با وجود این که حتی اشخاص خیلی مشهوری هم نیستند اما تیک آبی دارند. حال سوالی که پیش عنوان می‌شود، این است که آیا داشتن تیک آبی تلگرام مهم است؟ و اگر بله، چرا؟

در جواب باید گفت تا حدودی بله مهم است چرا که جلب اعتماد کاربران نسبت به سابق کار سخت‌تری شده است و به دلیل کلاهبرداری‌های بسیاری زیادی که در فضای وب و سوشال مدیا با نام برندها و اشخاص معتبر صورت گرفته، باعث شده تا تصویر بسیار بدی در دید کاربران شکل بگیرد.

از این جهت، اکثر شبکه‌های اجتماعی این قابلیت را دارند که به شما تیک آبی بدهند و فرقی نمی‌کند که شما یک کاربر عادی باشید یا یک سلبریتی.

راه‌های دریافت تیک آبی تلگرام

اکانت تلگرام

دریافت تیک آبی مسیر و چالش‌های خود را دارد. اولین شرط داشتن تیک آبی این است که شخص مشهوری باشید. فرقی نمی‌کند که ورزشکار، سیاست مدار، سرمایه‌دار، اینفلئونسر و یا تولیدکننده‌ی محتوا باشید، می‌توانید تیک آبی دریافت کنید اما به شرط آن که حداقل در 2 مورد از اپلیکیشن‌های زیر تیک آبی داشته باشید. اپلیکیشن‌هایی مثل:

  • یوتیوب
  • اینستاگرام
  • اسنپ چت
  • وی کی
  • تیک تاک

در صورت داشتن شرایط فوق باید از طریق ربات‌های تلگرام ( با آدرس @verifybot)، لینک اکانت خود را وارد کرده و پس از تایید مراحل آن، در صورت معتبر بودن اکانت شما، بین 3 الی 7 روز کاری می‌توانید خیلی راحت تیک آبی تلگرام را دریافت کنید.

اما اگر چنانچه تنها در یکی از اپلیکیشن‌های بالا تیک آبی داشتید، می‌توانید با درست کردن یک صفحه‌ی ویکی پدیا در مورد خود و فعالیت‌هایی که در صفحات اجتماعی انجام داده‌اید، لینک اکانت و ویکی پدیا را در ربات تلگرام وارد کرده و در صورت تایید، تیک آبی بگیرید.

اما نگران نباشید، نیازی نیست که حتما سلبریتی باشید تا به شما تیک آبی تلگرام تعلق بگیرد. امروزه این قابلیت برای تمامی کاربران وجود دارد تا بتوانند به‌راحتی تیک آبی تلگرام را خریداری کنند. خرید تیک آبی تلگرام برای تمامی کاربران از طریق سرویس تلگرام پریمیوم امکان پذیر است.

تلگرام پریمیوم

سازنده‌ی تلگرام یعنی پاول دورف، پس از بررسی این که بسیاری از کاربران اعتراض و بیان کرده بودند که نمی‌توانند توجه مخاطبان را به خود جلب کنند؛ چرا که کسی به اکانت کسب و کار آن‌ها اعتماد نمی‌کند و حتی از نام برند آن‌ها سوءاستفاده می‌شود، پس تصمیم بر آن گرفت تا سرویس اشتراک دهنده‌ای به نام تلگرام پریمیوم را عرضه کند.

در واقع تلگرام پریمیوم این قابلیت را به تمامی کاربران تلگرام می‌دهد تا از برخی امکانات بسیار فوق‌العاده‌ی آن نهایت استفاده را ببرند. با خرید اشتراک تلگرام پریمیوم شما از برخی از مزایا می‌توانید استفاده کنید مثل:

  • حذف تبلیغات
  • افزایش سرعت چت و لودینگ پیام‌ها
  • افزایش حجم آپلود فیلم و عکس تا سقف 4 گیگ
  • قابلیت تبدیل ویس به چت (با گرفتن ویس، پیام شما به صورت متنی درخواهد آمد)
  • شخصی سازی و فعالسازی قفل چت (قابلیت سیکرت چت برای جلوگیری از سوءاستفاده‌ی دیگر کاربران)
  • اعلان برای پیام‌های خوانده نشده
  • ذخیره سازی پیام‌های خوانده نشده
  • پکیج کاملی از استیکرهای خاص مثل تیک آبی تلگرام

مدت زمان اعتبار داشتن تیک آبی تلگرام چقدر است؟

قبلا فقط اشتراک تلگرام پریمیوم را به‌صورت ماهانه می‌توانستید خریداری کنید اما به‌تازگی قابلیت خریداری اشتراک به صورت 3 ماهه، 6 ماهه و حتی سالیانه هم به تلگرام پریمیوم اضافه شده است. قیمت اشتراک تلگرام پریمیوم بین 4 الی 5 دلار است اما نکته‌ای که وجود دارد این است که خرید اشتراک باید به‌صورت پرداخت دلاری انجام شود.

اکانت تلگرام

به دلیل تحریم‌ها و فیلترینگ سراسری بر روی آی پی‌های ایرانی، به منظور پرداخت دلاری نمی‌توان به هر واسطه یا فروشگاهی اعتماد کرد چرا که بسیاری از افراد سودجو از اعتماد کاربران سوءاستفاده می‌کنند. پس بهترین کار این است که از فروشگاه‌ها و واسطه‌های معتبر پرداختی‌های خود را انجام دهید.

در این راستا فروشگاه مجازیته توانسته بستری مطمئن برای پرداختی‌های دلاری با ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان فراهم کند و می‌توانید با خیال راحت پرداختی‌های خود را انجام دهید.

مدت زمان فعالسازی تیک آبی تلگرام

به‌صورت کلی، فعالسازی تیک آبی تلگرام بین 3 الی 7 روز کاری طول می‌کشد اما باید اول پروسه‌ی آن را طی کنید. برای دریافت تیک آبی تلگرام باید به ترتیب:

1. تبدیل تلگرام خود به حالت پریمیوم

برای گوشی‌های اندروید از طریق گوگل پلی و برای سیستم عامل‌های IOS از اپ استور باید اقدام به دانلود تلگرام پریمیوم کرده و به صورت آنلاین اشتراک را پرداخت کنید.

2. ترنسفر کردن شماره موبایل

بعد از دانلود تلگرام پریمیوم باید از طریق پروفایل، بر روی شماره تماس خود کلیک، گزینه‌ی Change Number و یک آی پی خارجی با همان شماره تماس خود را انتخاب کنید. پس از دریافت پیامک و تایید آن، می‌توانید دوباره شماره‌ی خود را ترنسفر کنید به ایران و هیچ خطری از بابت پاک شدن اطلاعات یا به خطر افتادن امنیت گوشی شما را تهدید نخواهد کرد.

3. اضافه کردن استیکرهای جدید

بعد از انجام تمامی مراحل در قسمت پنل ایموجی، با زدن علامت + می‌توانید استیکرهای جدید را مشاهده و با گزینه‌ی Add to Sticker آن‌ها را اضافه و تیک آبی تلگرام را بر روی پروفایل خود فعال کنید.

کلام آخر

مجازیته به‌عنوان بزرگ‌ترین مرجع محصولات مجازی، همواره سعی کرده به بهترین شکل ممکن به نیازهای تمامی کاربران پاسخ دهد و توانسته با ارائه‌ی خدمات و محصولات با کیفیت، رضایت مشتریان زیادی را به‌دست آورد. اگر به محصولات آنلاین و دنیای جذاب دیجیتال علاقه‌مند هستید، جای شما در فروشگاه مجازیته خالی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*