رابط کاربری One UI 5.1.1

با این برنامه رابط کاربری One UI 5.1.1 سامسونگ را در آیفون تجربه کنید

سامسونگ با طراحی پلتفرم Try Galaxy، تجربه کاربری و آشنایی با قابلیت‌های رابط کاربری One UI 5.1.1 را برای کاربران آیفون به ارمغان آورده است.

سامسونگ در اقدامی جالب و هوشمندانه، یک اپلیکیشن به‌نام “Try Galaxy” (گلکسی را امتحان کنید) را به‌طور انحصاری برای تجربه رابط کاربری One UI برای کاربران آیفون طراحی کرده است. این برنامه مبتنی بر وب مبتکرانه، نمایی جالب از رابط کاربری گوشی‌های سامسونگ را ارائه می‌دهد و به کاربران آیفون این فرصت را داده تا رابط کاربری One UI 5.1.1 سامسونگ را روی گوشی‌های خود تجربه کنند. کاربران این برنامه به زودی می‌توانند آپدیت One UI 6 را هم تجربه کنند.

بیشتر بخوانید:

تمام ویژگی های جدید رابط کاربری One UI 5.1 سامسونگ

این پلتفرم از زمان آغاز به کار خود، به سبکی خلاقانه ماموریت جلب کاربران آیفون را در پیش گرفته تا از این طریق ویژگی‌های رابط کاربری One UI 5.1.1 و محیط گرافیکی آن طرفداران اپل را تحت تاثیر قرار دهد.

ویژگی‌های جدید رابط کاربری One UI 5.1.1 در پلتفرم Try Galaxy

رابط کاربری One UI 5.1.1

از جمله قابلیت‌های به نمایش درآمده، حالت FlexCam نام دارد که در آخرین به‌روزرسانی رابط کاربری سامسونگ به‌طور انحصاری برای گوشی‌های زد فولد 5 و زد فلیپ 5 منتشر شد. از طریق این برنامه، کاربران آیفون می‌توانند در کاوش مجازی دستگاه‌های تاشوی سامسونگ شرکت کرده و قابلیت‌های جدید دوربین آنها را امتحان کنند.

اما علاوه بر FlexCam، برنامه Try Galaxy راهی جالب را برای تجربه مجموعه‌ای از عملکردهای مالتی‌تسک رابط کاربری وان یوآی 5.1.1 ارائه می‌دهد. این قابلیت شامل ویژگی کشیدن و رها کردن به‌روز شده است که بهره‌وری ارتقا یافته را در حین استفاده از گوشی هوشمند نشان می‌دهد.

با معرفی این اپلیکیشن وب جدید، علاوه بر ارائه تجربه کاربری، سایر عناصر متمایز اکوسیستم One UI نظیر برنامه‌های Samsung Health، Quick Share نیز به نمایش درآمده‌اند. این رویارویی همه‌جانبه، درک جامعی از مزایای چندگانه رابط کاربری گلکسی را به ارمغان می‌آورد.

کاربران کنجکاو آیفون اکنون می‌توانند با مراجعه به‌ وب‌سایت رسمی Try Galaxy، این سفر اکتشافی جالب را آغاز کنند. سامسونگ هم‌چنین با گسترش دسترسی جهانی خود، پشتیبانی از پنج زبان دیگر را به برنامه وب خود اضافه کرده است. این پلتفرم هم‌اکنون از 20 زبان مختلف پشتیبانی می‌کند و در نتیجه تجربه‌ای یکپارچه را برای کاربران آیفون در سراسر جهان ارائه می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*