نظرسنجی: ال‌جی جی ۵ یا سامسونگ گلکسی اس ۷، منتظر رونمایی از کدام یک هستید

درود بر شما گجتی‌های عزیز. تقریبا چند هفته مانده به رویداد بزرگ MWC 2016 که در بارسلونا برگزار خواهد شد. ما هم مثل شما منتظر رونمایی از محصولات جدید و پرچم‌داران آینده‌ی کمپانی‌ها هستیم. اما می‌‌خواهیم بدانیم کدام یک چشم انتظار بیشتری دارد: ال‌جی جی ۵ یا سامسونگ گلکسی S7. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

در مورد هر دو گوشی تقریبا شایعات و اخبار زیادی منتشر شده است، مخصوصا گوشی گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) که از لو رفتن پرزنتیشن آن تا زمان احتمالی عرضه‌ی آن در اروپا و آمریکا تیتر خبرگزاری‌ها بود. البته اخباری در مورد ال‌جی جی ۵ نیز منتشر می‌شد تا بتوان از مشخصات دوربین دوگانه‌ی عقب گوشی و طرح‌های زیبای آن لذت برد.

سامسونگ گلکسی اس ۷ ( Samsung Galaxy S7 )

همانطور که در ابتدا گفتم در مورد این گوشی شایعات زیادی وجود دارد که می‌توان از دوربین عقب آن شروع کرد. بنابر گزارشات در عقب گلکسی S7 از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی BRITECELL استفاده شده که تنها ۰.۸ میلی‌متر برآمدگی خواهد داشت.

در مورد مشخصات سخت افزاری نیز گفته شده است که این گوشی در بازار چین و آمریکا با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و در دیگر نقاط جهان، با چیپست Exynos 8890 عرضه می‌گردد. همچنین قرار است گلکسی جدید دارای یک صفحه‌ی ۵.۱ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰p، و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم باشد.

گلکسی S7

در مورد تراشه‌ها فقط باید به یک نکته اشاره کنم که Exynos 8890 به راحتی اسنپدراگون ۸۲۰ را شکست داد.

ال‌جی جی ۵ ( LG G5 )

در طرف دیگر میدان، ال‌جی G5 قرار دارد که احتمالا از یک دوربین دوگانه در پشت خود استفاده خواهد کرد. با این حساب، در پشت گوشی از ترکیب دو ماژول ۸ و ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

همچنین گفته شده که باتری قابل تعویض به این گوشی باز خواهد گشت که صد در صد برای طرفداران، اقدامی خوشایند خواهد بود. همچنین گفته شده که در این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت رم، و صفحه نمایش ۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل استفاده خواهد شد.

تصاویر قاب ال‌جی جی ۵ مشخصات ظاهری دوربین عقب آن را نشان می‌دهد ۱۲

رای گیری :

باید ذکر کنم که هر دو گوشی قرار است در دوم اسفند، ۲۱ فوریه در رویداد MWC 2016 رونمایی شوند. اما سوال اینجاست که شما کاربران گجتی چشم انتظار کدام یک از این دو گوشی هستید؟ البته اگر منتظر گوشی دیگری هستید می‌توانید نظر خود را در قسمت نظرات با ما در میان قرار دهید.

لطفا در رای گیری زیر شرکت کرده و به ما بگویید کدامیک از دو گوشی ال جی جی ۵ و گلکسی اس ۷ سامسونگ ، شما را هیجان زده تر کرده است :

تهیه شده در گجت نیوز

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

24 دیدگاه

  1. با سلام خب معلومه الجی هیچه من تو خرده فروشیا با الجی کار کردم بع هیچ درد نمیخورد ولی جی ۴ دوربینش بهتره . اما نمیدنم چرا اسمش به دلم نمیشه اصلا کلاس نداره خخخخ الجی

  2. واقعا خیلی زشته بعضی ها رو مارک گوشیم تعصب دارن من خودم ال جی دارم ولی انصافا عملکرد سامسونگ تو سال ۲۰۱۵ از همه مارک ها بهتر بود به نظر من تا خود گوشی ها رسما معرفی نشن مقایسه بیهوده است

  3. با سلام خدمت دوستانم
    فرق سامسونگ با الجی ؟
    در ایزان الجی تبلیفات نداره ولی سامسونگ داره
    سامسونگ از لخاظ نرم اقزار خیلی خیلی بهتر ار از الجی عمل کرده و از لحاظ کامفینگ سخت اقزار فکر نکنم با از الجی بهتر باشه منظورم فقط در مورد پرچمدارانش نیست چون من بارها گوشی های سامسونگ مختلف داشتم و همیشه از کند شدن گوشی ها بعد از مدتی عذاب میکشیدم ولی باید قبول کرد که الجی هم یک سری ضعف ها داشته از نظر د.ربین عکاسی ضعیف تر ولی از لحاظ کیفیت ال سی هم متاسقانه باتجه به کیفیت خیلی عالی ال سی دی اما مصرف بالای باظری شاهد بودم که امیدوارم هر دو کمپانی از گذشته خود درس خوب بگیرند که بنظرم الجی موفق تر خواهد شد چونکه مبتکر خوبی هست و خوب توانسته کیفیت موبایل هاش باتوجه مدت حضورش بهتر و بهتر کنه که متاسفانه سامسونگ خیلی به این امر دقت نکرده

  4. دوستان عزیز:
    خودتون میدونین ک از نظر نرم افزاری هیییچ گوشی ای امکانات گلکسی رو نمیده بخصوص در s6 .تا به الان هیچ گوشی ای هم نیست کیفیت زیبایی صفحه نمایشش رو داشته باشه.طراحی باریکش حس یه گجت با کیفیت ۱۰۰٪ رو بهتون میده.از نظر عکاسی هم باید بهتون بگم ک s6 با داشتن حافظه ufs ک همون سرعت حافظه های ssd رو داره و با داشتن رام از نوم ddr4 صد در صدر الگوریتم پردازش تصویزش بالاتره قابل ذکر هستش ک cpu این مدل از همه سرتره پس قویتره توی پردازش.اینا فقط در جواب دوستانی ک گوشی های دیگه رو پیشنهاد میدن.حالا با این تفاصیر دیگه خودتون باید بدونین گلکسی s7 هییییچ حرفی برای گفتن نمیزاره.
    پس منتظر این گوشی باشین نه گوشی بی ریخت و بدقواره و کم ارزش نرم افزار دیگه.?
    ممنون

  5. دقیقا یه ضرب المثل هست که میگه شتر بیند در خواب پنبه دانه
    فک کنم وصف حال الجی جی۵ هست
    دوستان انقد حرص نخورید
    یه گوشی باز هیچ وقت سمت الجی ماشین لباسشویی ساز نمیره
    بدرود

  6. به نظر من فقط سری نت سامسونگ توان رقابت با پرچمدارای الجی رو داره. نه اینکه سری اس بد باشه. بحث بین خوب و خوبتره
    منصفانه بخوام به قضیه نگاه کنم نوآوری الجی سال به سال بیشتره تا سامسونگ. اگه سیر پیشرفت از اس ۲ تا اس ۷ رو با سیر پیشرفت جی ۲ تا جی ۵ مقایسه کنید متوجه میشید.
    . اینکه گوشه باریک بسازی و باطریش قابل تعویض باشه یه شاهکاره. اینکه بجای لبه خمیده گرون قیمت یه نمایشگر دوم بزاری شاهکاره. اما سامسونگ یه مزیت ویژه نسبت به الجی داره و اون هم قدرت بسیار زیاد تبلبغاتشه، سامسونگ به هر زبون و گویشی که می شه تبلیغ میکنه…

  7. جفتشون

    ولی گلکسی از نظر نرم افزاری خیلی بهتر و جلوتر از جی پنجه!

  8. آقای علی اصغر فعلا که الجی تو همون ماشین لباسشویی از سامسونگ زده بالا ایشالا امسالم تو گوشی از سامسونگ میزنه بالا. الجی بهترییییییییییینه :Delighted: :Who-s-the-man: :Star-Struck:

  9. منتظر هیچکدوم منتظر سونی هستم که چی رو معرفی میکنه البته بعید میدونم پرچمدار معرفی کنه احتمالا شاهد c6 و e5 باشیم :Happy:

  10. پسر سامسونگ معرکسسسسسس
    فقط منتظر رونماییشم چه گوشی بشود
    از مدیران گجت نیوز میخام لطفا یه گوشی در حد کلاس سطح سامسونگ مقایسه بزارید نه که الجی ماشین لباسشویی ساز

  11. سلام
    خب G5 باتریش تعویض میشه کلی امکانات داره دوربینشم که خداس
    بعد نگاه کنین ببینین کیا الجی دستشونه کیا سامسونگ

  12. نظرسنجی: ال‌جی جی ۵ یا سامسونگ گلکسی اس ۷، منتظر رونمایی از کدام یک هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هیچکدوم فقط htc one m10

  13. آخه این گلکسی با اون ظاهرش ارزش داره از ال جی بزنه جلو؟!؟!؟
    فرقون بخری از این بهتره
    ظاهری که الجی داره هیچکدوم ندارن
    مخصوصا پردازندش که قویترم هست تازه