واتس اپ حداکثر تعداد کاربران مجاز در چت گروهی را از ۱۰۰ به ۲۵۶ نفر افزایش داد

ما از این بابت مطمئن نیستیم که چطور می‌توان همزمان با ۲۵۶ نفر چت کرد. اما به هر حال، با به روز رسانی نسخه‌ی بتای پیام‌ رسان واتس اپ برای اندروید، می‌توان به جای ۱۰۰ نفر با ۲۵۶ نفر در چت گروهی ارتباط بر قرار کرد. این مشخصه ای است که در نسخه‌ی ۲.۱۲.۴۳۷ واتس اپ پدیدار شده است.

هم اکنون نیز شما قادر هستید از این قابلیت جدید در قالب ورژن جدید واتس اپ بهره ببرید. برای اینکار تنها لازم است روی این لینک کلیک کنید تا فایل APK را دریافت و آن را به گوشی هوشمند خود ارجاع دهید.

واتس اپ در حال حاضر پس از کاهش هزینه سالانه‌ی ۹۹ درصدی‌اش، کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. علاوه بر توانایی ارسال و دریافت پیام، شما قادر هستید تماس های اینترنتی، ارسال و دریافت ویدئو و پیام صوتی و همچنین رسیدگی به چت گروهی را در این نرم افزار تجربه کنید. علاوه بر اینها، اگر شما آفلاین هستید و تعدادی از پیام هایتان را از دست داده اید، تنها کافی است  یکبار به شبکه وصل شوید تا تمامی آنها به دستتان برسد.

علاقه مندان مطلع هستند که در ماه اکتبر سال ۲۰۱۴، فیس بوک با پرداخت مبلغ ۲۱.۸ میلیارد دلار اقدام به خرید این پیام رسان کرده است و پیوسته این نرم افزار ار با آپدیت های جدید، به ویژگی های تازه‌ای آراسته می‌کند. با اینکه ممکن است هیچ وقت به چت همزمان با ۲۵۶ نفر نیاز پیدا نکنید، اما اضافه شدن این قابلیت یک بهبود برای واتس اپ به حساب می‌اید.

منبع: phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*