ماکت گلکسی Z Fold6

مدل اولیه از گلکسی زد فولد 6 سامسونگ را در این ویدیو ببینید

در این ویدیو، ماکتی از مدل اولیه گلکسی زد فولد 6 – Galaxy Fold6 به‌نمایش درآمده است. ظاهرا شباهت‌هایی با گلکسی اس 24 اولترا هم دارد.

در حالی که چند هفته بیشتر از رونمایی گلکسی زد فولد 5 نمی‌گذرد؛ افشاگر سرشناس IceUniverce تصاویر و ویدیوی کوتاهی از مدل اولیه گلکسی زد فولد 6 منتشر کرد. این ویدیو، خبر از تغییرات زیادی در طراحی دستگاه می‌دهد. ظاهرا این گجت جذاب به وان یو ای ۶ مجهز شده است.

نخست اینکه این پروتوتایپ، دارای یک نمایشگر ثانویه تخت است. اتفاقا بر مبنای شایعات اخیر، گلکسی 24 اولترا هم با صفحه نمایش تخت می‌آید. آیس یونیورس ضمن اشاره به این موضوع؛ فریم میانی و نسبت تصویر نمایشگر کاور Fold 6 را با S24 Ultra یکسان توصیف کرده است. البته شاید حاشیه‌های نمایشگر این گوشی تاشو، در واقعیت کمتر از چیزی باشد که در ویدیو می‌بینیم.

تا جایی که می‌دانیم، گلکسی S24 اولترا یک پنل آمولد 6.78 اینچی با رزولوشن +QHD و نسبت تصویر 19.5 به 9 خواهد داشت. برای حداکثر روشنایی آن هم عدد 2500 نیت در گزارش‌ها درج شده است.

ظاهرا از لحاظ ابعاد نیز، کمی اختلاف با گلکسی اس 23 اولترا دارد؛ طوری که پهنای صفحه نمایش آن از 78.1 میلی‌متر به 79 میلی‌متر می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*