مسئولیت اجتماعی

همراه اول بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد

اپراتور همراه اول بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی 6 ستاره و تقدیرنامه انجمن بین‌المللی روابط عمومی را از آن خود کرد.

عصر روز سه شنبه 7 شهریور 1402 سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعیدر مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد. در این مراسم علی دارابی (قائم‌مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی)، سکینه سادات پاد (دستیار رئیس جمهور در حوزه حقوق و آزادی‌های اجتماعی) به‌همراه روابط عمومی سازمان‌ها و شرکت‌های پیشرو در زمینه مسئولیت اجتماعی حضور داشتند.

اهدا بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی به همراه اول

از بخش‌های مهم این مراسم می‌توان به سخنرانی هوشمند سفیدی (دبیر جشنواره و رئیس خانه روابط عمومی ایران)، سخنرانی آنلاین پروفسور «وی آن ویزر» (رئیس انجمن بین المللی مسؤولیت اجتماعی صنفی CSR) و همچنین قرائت پیام «آنه گرت آبارزوا» (رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی) اشاره کرد.

آنه گرت آبارزوا، رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی در بخشی از پیام خود با اعلام این‌که پیشرفت اقتصادی نباید روی جامعه تاثیرات منفی داشته باشد، گفت فقط باور به ابزارهای ارتباطی و روابط عمومی از این موضوع جلوگیری می‌کند و در این مسیر مسئولیت اجتماعی می‌بایست در کنار روابط عمومی باشد.

از سایر بخش‌های این جشنواره که با هدف کمک به توسعه فرهنگ سرآمدی سازمانی و مدل تعالی و سرآمدی از طریق روابط عمومی برگزار شده می‌توان به انجام ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمان‌های فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی در سه سطح در حال رشد، رشد یافته و پیشرو اشاره کرد.

این جشنواره، مسئولیت اجتماعی را یکی از مفاهیم بنیادی سرآمدی می‌داند که معمولا روابط عمومی مسئولیت پیاده‌سازی آن را بر عهده دارد. در حقیقت روابط عمومی سرآمد از وظیفه سازمانی خود فراتر رفته و در نقش یک شهروند سازمانی مسئول به عملکردی فراسازمانی فکر می‌کند و سعی دارد سازمان متبوع با انسجام ضروری و قاطعیت بیشتر به سمت سرآمدی و انجام مسئولیت اجتماعی پیش برود.

بررسی نقش و مسئولیت شرکت‌ها در اجتماع و توجه به ارزش‌های اخلاقی به‌عنوان وظایف مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها محسوب می‌شود که به جامعه کمک می‌کند تا استانداردهای زندگی در آن محیط و جامعه حفظ و نگهداری شود. در همین رابطه با در نظر گرفتن تاکتیک‌های مورد نیاز و با کمک‌های فراتر از مسئولیت قانونی از طریق حامی‌گری و انجام اقدامات لازم باعث رشد و قوام محل و جامعه فعالیت خود می‌شود.

اپراتور همراه اول فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی خود را در سه محور «حمایتگری و اسپانسرینگ»، «فعالیت‌های بشردوستانه» و «محیط زیست» در راستای تحقق چشم انداز خود در نظر گرفته و موفق شده دو نشان برتر از این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

هیئت داوران سومین جشنواره روابط عمومی و مسؤولیت اجتماعی با توجه به این‌که مدیریت ارتباطات همراه اول در زمینه مسئولیت اجتماعی خود تاکید، برنامه‌ریزی، استمرار و اقدام را داشته است، نشان عالی مسئولیت اجتماعی پیشرفته را به این شرکت اهدا کردند.

همچنین تقدیرنامه انجمن بین‌المللی روابط عمومی برای رعایت و تعهد به اجرای کدهای اخلاقی و ضوابط مربوط به استفاده از ظرفیت‌های ارتباطات و روابط عمومی در صیانت از محیط زیست و مقابله با تغییرات آب و هوایی به اپراتور همراه اول اهدا شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*