حالت MIUI Game Turbo 5.0 در گوشی های شیائومی

چرا باید در گوشی های شیائومی از حالت MIUI Game Turbo 5.0 استفاده کنیم؟

گوشی های شیائومی از حالت MIUI Game Turbo 5.0 بهره می‌برند که می‌تواند تجربه گیمینگ را بسیار بهتر کند. در ادامه بیشتر با این ویژگی آشنا می‌شوید.

شیائومی طی سالیان اخیر تکنولوژی‌های انحصاری خوبی را در گوشی‌هایش گنجانده است تا همه قشر کاربران، از گیمرها گرفته تا علاقه‌مندان به عکاسی و کاربران حرفه‌ای را راضی کند. اما با توجه به افزایش روز افزون علاقه‌مندان به بازی‌های موبایل، این شرکت توجه ویژه‌ای به گیمرها دارد.

به‌همین خاطر هم حالت MIUI Game Turbo 5.0 را برای گوشی‌های سازگار عرضه کرده که می‌تواند باعث بهبود عملکرد فنی، مصرف باتری و حل مشکلاتی مثل تولید گرمای زیاد در حین بازی کردن شود. علاوه بر این، قابلیت‌های اضافه‌تری مثل ضبط صدا و تصویر داخل بازی را هم در اختیار کاربران می‌گذارد.

مزایای حالت MIUI Game Turbo 5.0 برای گیمرهای گوشی های شیائومی

در این پست به بررسی مزیت‌های فعالسازی این حالت ویژه در گوشی‌های شیائومی برای گیمرها خواهیم پرداخت. آیا واقعا این حالت، ارزش استفاده را دارد؟ چه امکاناتی را در اختیار شما می‌گذارد؟

1. تنظیم عملکرد فنی گوشی

با فعال کردن این ویژگی، تغییرات بزرگی زیر پوسته گوشی شما رخ خواهد داد که به چشم نمی‌توان دید. اما اکثر آن‌ها به بهبود عملکرد فنی حین اجرای بازی‌ها کمک می‌کنند. این شامل موارد زیر می‌شود:

  • تغییر یا محدودسازی FPS بازی‌ها
  • تغییر رزولوشن بازی‌ها
  • تغییر کیفیت بافت‌ها
  • تغییر فیلتر ناهمسانگرد
  • تغییر تنظیمات چند هسته‌ای پردازنده
  • تغییر کیفیت گرافیکی بازی‌ها
  • افزایش عملکرد دستگاه با یک کلیک
  • بالا بردن سرعت کلاک پردازنده مرکزی

2. بهبود عملکرد شبکه

حالت MIUI Game Turbo 5.0 در گوشی های شیائومی

این فناوری از روش ویژه‌ای برای جلوگیری از لگ بر بستر WLAN استفاده می‌کند. در واقع این فناوری با تقویت سخت افزار گوشی شما، اتصال وای فای را مستحکم‌تر خواهد کرد که در نتیجه باعث کاهش پینگ و لگ حین بازی‌ها می‌شود. در عین حال با کاهش نرخ استفاده از داده در پس زمینه توسط اپلیکیشن‌ها هنگامی که از اینترنت دیتا موبایل استفاده می‌کنید، سرعت اینترنت سیم کارت شما را هم بالا می‌برد.

3. بهبود تجربه گیمینگ

تغییر صدا در گوشی های شیائومی با GameTurbo

حالت MIUI Game Turbo 5.0 گوشی های شیائومی امکانات نرم افزاری جذابی مثل تغییر صدا، تنظیم‌کننده حساسیت لمس و ویژگی‌های دیگری مثل دسترسی آسان به نوتیفیکیشن‌ها حین اجرای بازی را هم در اختیار گیمرها می‌گذارد. شما به‌لطف تغییردهنده صدا می‌توانید تن صدای خود را تغییر دهید. به‌طور مثال اگر مرد هستید صدایتان را به زن تبدیل کرده یا اگر زن هستید، یک صدای مردانه برای خودتان انتخاب کنید. این قابلیت جذابی برای کاربرانی است که نمی‌خواهند هویت واقعی‌شان در بازی‌های گروهی فاش شود.

با بهبود حساسیت لمس نمایشگر نیز شما می‌توانید واکنش‌های سریع‌تری در بازی با موبایل از خودتان نشان دهید و همیشه یک گام از دشمنان جلوتر باشید. اگر هم اهل بازی‌های آفلاین هستید، توصیه می‌کنیم پست ۱۵ مورد از بهترین بازی های آفلاین اندروید + لینک دانلود را ببینید.

جمع‌بندی

شیائومی با یک فناوری نرم افزاری به‌نام گیم توربو، ابزاری را در اختیار گیمرها قرار داده که می‌توانند تجربه گیمینگ به‌مراتب بهتری را روی گوشی‌های این شرکت چینی به‌دست بیاورند. به‌طور مثال اگر از یک گوشی میان‌رده نه چندان قدرتمندی استفاده می‌کنید، با این نرم افزار قادر به کاهش رزولوشن و گرافیک بازی هستید تا با بهینه‌تر کردن گیم پلی، بدون مشکل بازی‌ها را اجرا کنید. یا با بهینه‌سازی اتصال شبکه، جلوی لگ‌هایی که دیگر برنامه‌های پس زمینه مصبب آن هستند را بگیرید.

آیا شما هم از این قابلیت روی گوشی شیائومی خود استفاده می‌کنید؟ خوشحال می‌شویم اگر تجربه استفاده از آن را با ما هم به‌اشتراک بگذارید.